نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما و منظر شهری به میزبانی اداره راه و شهرسازی شهرستان گلوگاه تشکیل گردید :

نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما و منظر شهری

نشست کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری با دبیری اداره راه و شهرسازی گلوگاه با حضور فرمانداری، شهرداری ، نظام مهندسی، راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و اداره ارشاد تشکیل گردید .

کد خبر: 960724012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶ - ۱۱:۲۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی،  نشست کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری با دبیری اداره راه و شهرسازی گلوگاه با حضور فرمانداری، شهرداری ، نظام مهندسی، راه و شهرسازی ، صنعت، معدن و تجارت، گردشگری و اداره ارشاد تشکیل گردید .نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما و منظر شهری

نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما و منظر شهری

نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما و منظر شهری

نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما  و منظر شهری

جعفری رئیس راه و شهرسازی گلوگاه ضمن اشاره به این مطلب گفت : کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری با هدف ایجاد هماهنگی در مورد مطالعات، اقدامات اجرایی در سیما و منظر شهری _ گرداوری ضوابط،مقررات و الزامات این مصوبه متناسب با شرایط محلی _ گرداوری ضوابط،مقررات و دستوارالعمل های مورد نیاز در مورد نحوه مکان یابی، نحوه استقرار، جنس، رنگ، فرم تابلوهای شهری و محلی با حضور دستگاه های عضو تشکیل شد .
جعفری بیان کرد : طی نامه ای رسمی اعضاء کمیته معرفی شده اند در راستای تشکیل کمیته بازدید جامعی توسط این اداره از وضعیت تابلوهای شهری صورت پذیرفته که در حدود بیست تخلف فنی و اجرایی در تابلو دیده شده است. شرح فعالیت کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری شهرستان و شرح وضعیت تابلوها و تبلیغات شهری بعنوان دستور کار نخستن نشست کمیته بوده است.

نشست کمیته ارتقا ی کیفی سیما و منظر شهری

وی افزود : در نخستین نشست مقرر شد با توجه به شرایط محلی و به استناد مبحث بیست مقرارت ملی ساختمان و مصوبه شورایعالی معماری و شهرسازی، دستورالعملی در حوزه تابلو ها و تبلیغات شهری تهیه گردد.هم چنین مقرر گردید قوانین و دستورالعمل موجود در دستگاه های اجرایی عضو کمیته با محوریت تابلوها به اداره راه و شهرسازی فرستاده شود تا در جمع بندی دستور العمل ساماندهی تابلو ها و تبلیغات شهری گلوگاه اعمال گردد.
طبق برنامه ریزی جهت تداوم فعالیت کمیته نشت ها به صورت ماهانه برگزار می گردد وجهت شناخت بیش تر اعضا و پی گیری موارد موردی بازدیدی از وضعیت تابلوها و تبلیغات در خیابانهای اصلی شهر صورت گیرد .
منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان کتاب راهنمای مبحث ۱۳ نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۹۶
1003 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0