دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی

دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی

دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی ، و برخی اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی صورت گرفت

کد خبر: 000927009 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۰۰ - ۹:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی ، و برخی اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی صورت گرفت

دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی

دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس نظام مهندسی خراسان رضوی
دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس، برخی اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی
حسین بشیر:
ترمیم و معرفی نقش اثر گذار جامعه مهندسی استان با ممنوعیت فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه ساخت و ساز شکل خواهد گرفت.
دیدار اعضای کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان با رئیس، برخی اعضای هیات مدیره و مدیران سازمان در روز ۲شنبه مورخ ببست و دوم آذرماه در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.
در این دیدار مهندس حسین بشیر ضمن خوشامدگویی به اعضا حاضر هدف این کارگروه مبنی بر بسترسازی و اقدامات در مورد پیوند صنعت و دانشگاه را بسیار ارزشمند دانسته و با توجه به اعلام آمادگی این کارگروه خواستار تهیه بسته جامع مشورتی در موضوعات حوزه صنعت ساخت با رویکرد رفاهی، اشتغال زایی و آموزشی شد.
بشیر با تاکید بر ترمیم و معرفی نقش اثر گذار جامعه مهندسی استان با ممنوعیت فعالیت افراد فاقد صلاحیت در حوزه ساخت و ساز، همدلی و همبستگی جامعه مهندسین استان را یکی از راه‌کارهای رسیدن به این هدف ارزیابی کرد.
رئیس سازمان، تشکیل جلسات با نهادهای متولی اجرایی و نظارتی استان را در جهت ترمیم جایگاه حرفه ای و تخصصی مهندسان امری لازم دانسته و گفت: تمام تلاش خود را جهت شفاف سازی در این خصوص به کار خواهد گرفت.
در این جلسه میثم مقدم منش رئیس کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان ضمن تبریک اخذ رای اعتماد جامعه مهندسی استان در نهمین دوره هیات مدیره، اهداف و سیاستهای کلی این کارگروه را تشریح کرد.
مقدم ادامه داد: این کارگاروه با پتانسیل موجود اعضای خود آماده همکاری دوجانبه با سازمان بزرگ نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی است.
افخمی گلی نایب رئیس سازمان نیز در این جلسه ضمن طرح سوالاتی در مورد ماهیت ذاتی این کارگروه تشکیل کارگروه هایی در این زمینه را حلقه ای گمشده در حوزه ساخت و ساز ارزیابی و با توجه به مسایل گسترده این حوزه خواستار انسجام و برنامه ریزی هوشمندانه و دقیق در رسیدن به اهداف مورد نظر شد.
مهاجر دبیر سازمان نیز در ادامه جلسه با تاکید بر ادبیات گفتمان محور و تعاملی با سایر ارگانها گزارشی اجمالی از اقدامات هیات مدیره دوره نهم در طی یک ماه گذشته ارایه داد، تصویب تعرفه سال ۱۴۰۰ در نخستین جلسات هیات مدیره سازمان و رایزنی با سایر نهادهای متولی قبل از طرح موضوع در هیات ۴ نفره استان، حل مشکل میان طبقه با استفاده از تعاملات بین سازمانی با شهرداری و سازمانهای تابعه آن همانند آتش نشانی، راه اندازی مجدد مجموعه فرهنگی، رفاهی و ورزشی باغ ارغوان، تصویب آزادسازی سی درصد باقیمانده حق الزحمه مهندسین ناظر، آسیب شناسی و رفع برخی موانع منجر به طولانی شدن روند بررسی نقشه ها در کمیسیون فنی و آغار فرآیند اتمام سالن چند منظوره ادیب برخی از موارد مطرح شده از سوی ایشان بود.
در خاتمه جلسه نیز اعضای کارگروه اعلام آمادگی خود را جهت ارایه هر گونه خدمت در قالب ایده و طرح های مدون اعلام و به منظور عضویت افتخاری بشیر رییس سازمان در کارگروه دانش آموختگان صنعت ساختمان از سوی مهندس مقدم، لوحی به ایشان اهدا گردید.
لازم به ذکر است این کارگروه به مدت ۴ سال در استان فعال و در سال ۱۴۰۰ به صورت رسمی ثبت شده است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۰۰
320 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0