نشست هم اندیشی مدیران شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست هم اندیشی مدیران شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

نشست هم اندیشی مدیران شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، با مسئول امور هماهنگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

کد خبر: 020215016 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اردیبهشت ۰۲ - ۵:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست هم اندیشی مدیران شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، با مسئول امور هماهنگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

لزوم تعامل و فرهنگسازی در دفاتر نمايندگی شهرستان‌ها
مسئول امور هماهنگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نشست هم اندیشی مدیران شهرستان های سازمان نظام مهندسی ساختمان این استان از منابع درآمدی، بعنوان یکی از چالشهای اساسی شهرستان‌ها در این حوزه یاد کرد.
صباغی در جلسه ای که اعضای هیئت مدیره سازمان نیز حضور داشتند، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد تا پایان سال از شهرستانها بازدید و مسائل و مشکلات آنها بررسی گردد.
وی اظهار داشت: خدمات مکمل در شهرستان ها از اولویتهای سازمان در سال ۱۴۰۲ می باشد و لازم است مدیران دفاتر نمایندگی سازمان همه تلاش خود را در این راستا به کار گیرند. خدمات تهیه نقشه عرصه و آزمایشگاه های بتن از جمله خدمات مکمل سازمان است.
مسئول امور هماهنگی شهرستانهای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه مدیران باید برنامه های سال ۱۴۰۲ را تهیه و همراه با هزینه های مربوطه به سازمان اعلام کنند، افزود: تعرفه های جدید از خرداد ماه اجرایی می گردد.
وی گفت: مدیران شهرستان ها مشکلات را به طور مستمر به استان منعکس کنند و حتما تراز مالی ماهیانه شهرستان را بررسی و تائید کنند.
صباغی به اهمیت فرهنگ سازی و تعامل و ارتباط با مردم و مهندسین و مسئولین در شهرستانها هم اشاره کرد و گفت: مدیران برای اطلاع رسانی برنامه های خود تلاش کنند.
در این نشست مدیران دفاتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان های استان یزد مشکلات و مسائل حوزه خود را بیان کردند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۰۲
260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0