برگزاری نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی نشست کمیته مالی و مالیاتی

برگزاری نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی روزهای اول و دوم بهمن ماه نود و هفت با حضور تمامی اعضاء تشکیل گردید و بعد از تبادل نظر اعضا این موارد صورت گرفت

کد خبر: 971103007 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ بهمن ۹۷ - ۲:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نطام مهندسی کشور،نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی روزهای اول و دوم بهمن ماه نود و هفت با حضور تمامی اعضاء تشکیل گردید و بعد از تبادل نظر اعضا این موارد صورت گرفت:

برگزاری نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

برگزاری نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

برگزاری نشست کمیته مالی و مالیاتی  شورای مرکزی

در نشست نخست، نظام نامه مالی و معاملاتی سازمانهای نظام مهندسی استانها مورد بازبینی قرار گرفت و موادی از آن اصلاح و به تأیید اعضا رسید.
این نشست صبح روز ۳ شنبه مورخ دوم بهمن ماه نود و هفت ادامه یافت و مابقی مواد نظام نامه مالی و معاملاتی استانها مورد بررسی قرار گرفت که اصلاحات لازم صورت گرفت و به تأیید اعضا رسید و مقرر گردید جهت اقدامات بعدی به هیئت رئیسه محترم شورا ارسال شود.
در ادامه نشست، فرمت بودجه پیشنهادی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استانها که در نشست مدیران مالی و خزانه داران استانها تصویب شده بود مورد بازبینی و ویرایش نهایی قرار گرفت و مقرر گردید به استان ها ارسال شود.

برگزاری نشست کمیته مالی و مالیاتی شورای مرکزی

هم چنین جدول حق الزحمه پیشنهادی برای اعضای هیئت رئیسه و خزانه داران سازمانهای استانها مورد بررسی و بازبینی قرار گرفت و طی نامه‌ای به هیئت رئیسه شورای مرکزی ارائه شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ بهمن ۹۷
530 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0