نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار

نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار

نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار ، برگزار شد. خلق فرصت ‌ها و شکوفایی استعدادها را در پرتو توانمندسازی منابع انسانی عنوان کرد

کد خبر: 001203008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ - ۸:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار ، برگزار شد. خلق فرصت ‌ها و شکوفایی استعدادها را در پرتو توانمندسازی منابع انسانی عنوان کرد

نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار

نشست عبدالرسول مستأجران، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با احمد بناکار
مستأجران بیان کرد؛
خلق فرصت ‌ها و شکوفایی استعدادها در پرتو منابع انسانی توانمند
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر خلق فرصت ‌ها و شکوفایی استعدادها را در پرتو توانمندسازی منابع انسانی عنوان کرد.
در نشست عبدالرسول مستأجران سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان چگونگی توسعه همکاری‌های مشترک مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در این دیدار، دانشگاه آزاد اسلامی را بستر مناسبی برای افزایش سطح همکاری ‌های آموزشی، پژوهشی و اجرایی با جامعه مهندسی و صنعت دانست و ادامه داد: وجود ظرفیت‌ ها و زیرساخت‌ های متنوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مطلوب و به‌روز، فرصتی مغتنم برای برگزاری دوره‌های حضوری و مجازی ویژه متخصصان به‌ منظور توانمندسازی و به‌روزرسانی دانش کاربردی است.
وی، خلق فرصت ‌ها و شکوفایی استعدادها را در پرتو توانمندسازی منابع انسانی عنوان کرد و گفت: توانمندسازی نیرو و منابع انسانی امروزه به‌ عنوان رویکردی نوین در افزایش بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع و تبدیل دانش به ثروت است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان هم کیفیت بالای دوره‌های توانمندسازی برگزار شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر را ستود و آن را از شاخص ‌های مهم ارزیابی این دوره‌ها دانست.
احمد بناکار، ارتقای دانش فنی و افزایش کیفیت کار شاغلان مرتبط با نظام مهندسی را بااهمیت برشمرد و بر لزوم تداوم همکاری ‌های مشترک دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تأکید کرد.
منبع: خبرگزاری آنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۰۰
366 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0