ديدار عضوهای شورای انتظامی با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسی ديدار عضوهای شورای انتظامی با هیات رئيسه سازمان

ديدار عضوهای شورای انتظامی با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

ديدار عضوهای شوراي انتظامي با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران روز 2 شنبه چهاردهم اسفند انجام شد.

کد خبر: 961216005 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ - ۱۰:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ببه نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ديدار عضوهای شوراي انتظامي با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران روز ۲ شنبه چهاردهم اسفند انجام شد.

ديدار عضوهای شورای انتظامی با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسی

ديدار عضوهای شورای انتظامی با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسی

ديدار عضوهای شورای انتظامی  با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

در اين ديدار، ریاست و عضوهای شوراي انتظامي با اشاره به تعدد پرونده هاي واصله به شورا، درخواست تقويت كادر اداري شورا و افزوده شدن نيروي انساني مسلط بر مسائل حقوقي در بخش شوراي انتظامي را داشتند.
علي نيا، ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران در اين ديدار ضمن تشكر از اقدامات و اهتمام شوراي انتظامي سازمان، بیان کرد: انتخاب اعضا در شوراي انتظامي طبق شاخصه هاي توانمندي و تخصص و اخلاق مداري بوده و بهمين دلیل بهترين افراد در سطح استان در اين بخش انتخاب شدند و حضور كريمي مله در شورا بواسطه جايگاه حقوقي بالايي كه دارند سبب دلگرمي ميباشد.
ریاست سازمان نظام مهندسي ساختمان استان مازندران با اشاره بگونه هاي مختلف تخلفات در حوزه ساختمان، خاطر نشان کرد: نيازمند هستيم كه تخلفات را با تشكيل كميته اي آسيب شناسي و دسته بندي كنيم و با توجه به اين كه بخشي از اين تخلفات ناشي از ناآگاهي مهندسان با مسائل حقوقي و حرفه اي است با برگزاري دوره هاي آموزشي اين تخلفات را به حداقل برسانيم و با توجه به اين كه بخشي از تخلفات بر اثر مسامحه برخي از اعضا صورت ميگيرد طبق ضوابط با اين افراد برخوردهاي قانوني صورت پذیرد.

ديدار عضوهای شورای انتظامی با هیات رئيسه سازمان نظام مهندسی

وی یاد آور شد: اميد است مهندسان با آشنايي به حقوق حرفه اي خود و كاهش تخلفات كه اغلب در اثر نا آگاهي صورت ميگيرد احقاق بيش از گذشته حقوق بهره برداران در صنعت ساختمان شاهد باشيم.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی چیست؟

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اسفند ۹۶
890 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0