نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی

نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی

نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی ، برگزار شد. غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی دغدغه مسئولان است

کد خبر: 000818004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ آبان ۰۰ - ۷:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی ، برگزار شد. غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی دغدغه مسئولان است

نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی

نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی
غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی دغدغه مسئولان است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: غفلت از ساخت و سازها به شیوه معماری اسلامی از دغدغه ‌های مسئولان است.
محمد فرهادی ظهر امروز در نشست اعطای احکام اعضای هیئت مدیره دوره نهم نظام مهندسی ساختمان خراسان‌جنوبی، تصریح کرد: توجه به تکنولوژی‌ های روز و در نظر گرفتن شرایط اقتصادی از مهم ‌ترین مواردی است که باید در رأس امور قرارگیرد.
فرهادی ضمن ابراز خرسندی در مورد اتفاقات مثبت دوره هشتم، مواردی از جمله پیشگام بودن سازمان نظام مهندسی در اقدامات متعدد که سبب شده از سایر استان ‌ها پیش‌قدم باشیم را باعث افتخار دانست.
وی یکی از ثمرات دوره هشتم، تعاملات سازنده و ارزنده بین سازمان و ارکان اداری استان و مردم دانست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با عنوان اینکه در هیئت مدیره ‌های مختلف بعضی اهداف مغفول مانده و کم‌تر مورد توجه قرار گرفته است، ادامه داد: این موضوع در حوزه شهرسازی و معماری نه تنها در خراسان‌جنوبی بلکه در کل کشور مورد غفلت واقع شده است.
«ولی‌پور» رئیس هیئت اجرایی انتخابات هیئت مدیره‌ های نظام مهندسی در ابتدای این نشست، گزارشی در مورد شرایط و نحوه برگزاری انتخابات ارائه کرد و افزود: برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیک از پیشنهاداتی بود که به نتیجه رسید.
ولی پور با اشاره به این که از ببست و هشت نفر کاندید طبق شرایط چهارده نفر در روند رأی گیری قرار گرفته و براساس قانون نه نفر منتخب هیئت مدیره شدند، اظهار داشت: انتخابات دوره نهم از سالم‌ ترین انتخابات نسبت به نحوه رأی‌دهی در دوره ‌های قبل بود.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آبان ۰۰
355 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0