دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد دیدار با نماینده ولی فقیه

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد

در شروع دیدار فرشید، ریاست سازمان ضمن تبریک ایام سال نو و اعیاد شعبانیه بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حال حاضر با بیش از شش هزار نفر عضو بزرگ ترین مجموعه غیرانتفاعی و مردمی استان و پتانسیل خوبی برای خدمات فنی تخصصی بشمار می آید.

کد خبر: 970203017 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ اردیبهشت ۹۷ - ۳:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد، در شروع دیدار فرشید، ریاست سازمان ضمن تبریک ایام سال نو و اعیاد شعبانیه بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در حال حاضر با بیش از شش هزار نفر عضو بزرگ ترین مجموعه غیرانتفاعی و مردمی استان و پتانسیل خوبی برای خدمات فنی تخصصی بشمار می آید.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد

ریاست و تنی چند از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
رئیس سازمان استان با اشاره به مشکل کمبود آب استان و جدیت موضوع انرژی، آمادگی سازمان را برای ارائه پیشنهادهای سازنده در حوزه آب و انرژی اعلام کرد.
در این دیدار آیت اله ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد با تقدیر از همت و تلاش مهندسان بعنوان نیروهای فرهیخته جامعه، به گذشته تاریخی یزد اشاره کرد و عنوان کرد: یزد در نقطه ای کویری و با کم ترین دسترسی نیاکان ما به آب و دیگر خدمات زیربنایی با تکیه برهمت بلند مردم و فکر و طراحی آنها رشد و توسعه یافته است.
ناصری، ساخت ساختمان هایی با معماری خاص این اقلیم و توجه به شهرسازی اصولی با رعایت تمام نکات فنی را حاصل تجربیات نسلهای گذشته دانست و گفت: انتظار مردم از مهندسان آن است که در عصر فعلی نیز با تکیه بر استقلال فکری و بومی سازی علوم ساختمان، شاهد حل مشکلات موجود و رعایت تنوع و زیبایی در ساختمانها باشیم.
وی خواستار بازگشت به معماری اصیل در ساخت بازارهای سنتی بجای پاساژسازی و نیز اجرای شیوه استاد و شاگردی با هدف توسعه اشتغال شد.
در این دیدار، جواهری دبیر اجرایی شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور درمورد اهمیت پیوند علم و عمل با ارائه آموزشهای کاربردی در دانشگاه و تهیه پایان نامه های تحصیلی مرتبط با نیازهای جامعه شد و خاطر نشان کرد: جامعه نیازمند تخصص و مهارت کسانی است که با رعایت اخلاق حرفه ای و رحجان منافع عمومی بر منافع شخصی در جهت رفع معضلات به ویژه در حوزه اشتغال و تولید قدم بردارند.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد

ابوالفضل اسدی، عضو کمیسیون انرژی شورای مرکزی نیز در اظهارات کوتاهی از اجرای طرح نیروگاههایی در یزد با مصرف آب بسیار کم تر از نیروگاههای قبلی نصب شده در برخی استان ها خبر داد و یاد آور شد: ما برای صرفه جویی حداکثری انرژی نیازمند آموزش مالکان برای عایق کاری بویژه سقف و کف هستیم. تا ضمن صرفه جویی در آب و برق و گاز، از آلوگی هوا نیز پیش گیری گردد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۷
747 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0