مدیرکل مدیریت بحران استان یزد

اعطا نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اینکه ضرورت دارد توجه به ایمنی ساختمان‌ها در یزد افزایش یابد، گفت: نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد اعطا شود.

کد خبر: 6777 تاریخ انتشار: شنبه ۹ بهمن ۹۵ - ۴:۲۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، هادی هادی‌نسب صبح امروز در نشست با معاون شهردار یزد با تسلیت شهادت آتش‌نشانان و درگذشت تعدادی از مردم در حادثه پلاسکو اظهار داشت: حادثه پلاسکو برای تمام مردم ایران بسیار ناراحت کننده بود.اعطا نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد

اعطا نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد

اعطا نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد

اعطا نشان ایمنی به ساختمان‌های ایمن یزد

وی افزود: این حادثه علاوه بر اینکه برای تمام مردم ایران دردناک و غم انگیز بود، زنگ خطری هم برای تمام کشور بود که باید نسبت به ایمنی ساختمان‌ها در برابر حوادث مختلف توجه بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد بر ضرورت تشکیل تیم‌های مشترک بازرسی و نظارت در زمینه ایمنی ساختمان‌ها تاکید کرد و گفت: این تیم‌ها نقش مهمی در زمینه تهیه شناسنامه ایمنی مجموعه‌های مسکونی و تجاری پر جمعیت دارد.

هادی‌نسب تصریح کرد: یکی از مهمترین نکاتی که در ساختمان‌سازی باید مورد توجه قرار گیرد، بحث رعایت اصول فنی و ایمنی در ساختمان‌سازی است که اگر رعایت نشود، امکان ایجاد خسارت در حوادث مختلف را افزایش می‌دهد.

وی افزود: در این زمینه، شهرداری و نظام مهندسی استان یزد باید به صورت مشترک طرحی را ارائه کنند که بر اساس این طرح، به ساختمان‌هایی که ضوابط فنی و مهندسی ایمنی را رعایت می‌کنند، ستاره ایمنی ارائه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد خاطرنشان کرد: در راستای جذب هرچه بیشتر افراد برای جذب این ستاره‌ها، باید این طرح سبب ایجاد ارزش افزوده برای ساختمان‌های دارای ستاره ایمنی شود.

 

منبع: افکارنیوز

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ بهمن ۹۵
1249 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0