اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد

اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد

اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد ، بعد از حادثه متروپل حساسیت‌ های زیادی در جامعه و هم نهادهای نظارتی و قضایی ایجاد شده است

کد خبر: 011106001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ بهمن ۰۱ - ۱:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهنسی، اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد ، بعد از حادثه متروپل حساسیت‌ های زیادی در جامعه و هم نهادهای نظارتی و قضایی ایجاد شده است

اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد

اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد
رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد:
اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد
رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان بیان کرد: اقدامات جهت شناسایی ساختمان‌های ناایمن در شهر زنجان اجرا می گردد.
احسان ذبیحان، با بیان این که بعد از حادثه متروپل حساسیت‌ های زیادی در جامعه و هم نهادهای نظارتی و قضایی ایجاد شده است، ادامه داد: در این راستا و براساس گزارش بازدید بازرسان نظارت عالیه اداره کل راه و شهرسازی ساختمان های ناایمن شناسایی شده به دادستانی و شهرداری زنجان معرفی شدند تا براساس مقررات و قوانین با آنها برخورد شود و هم چنین سازمان آتش نشانی شهرداری زنجان ساختمان‌ های ناایمن در برابر حریق را شناسایی و برای اصلاح ایرادات، اخطاریه صادر نموده است.
ذبیحیان از تشکیل کارگروه پایش ایمنی ساختمانهای مهم و بلند مرتبه خبر داد و ادامه داد: این کارگروه به ریاست معاون عمرانی استانداری زنجان و با ده دستگاه اجرایی، نظارتی و قضایی تشکیل می‌شود. اداره کل راه و شهرسازی دبیرخانه این کارگروه است.
وی گف: هدف این کارگروه پیش‌گیری از وقوع حوادث مشابه متروپل برای ساختمان‌ های موجوداست.
وی اظهار داشت: رعایت کامل مقررات ملی ساختمان، اجرای ساختمان توسط اشخاص ذیصلاح، نظارت دقیق و اقدام جدی در برابر تخلفات ساختمانی، می‌تواند منجر به احداث ساختمان‌ های ایمن شود.
رئیس اداره نظام مهندسی راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: انجام مطالعات ژئوتکنیک قبل از انجام طراحی ساختمان یکی از مواردی است که می‌بایست رعایت گردد، به طوری که وقوع برخی حوادث در مناطقی از شهر ضرورت آن را دوچندان کرده است.
وی تصریح کرد: ساختمان‌ ها در دو حوزه ایمنی در برابر حریق و زلزله بررسی می‌ گردد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ بهمن ۰۱
262 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0