تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب عضو هیئت ‌مدیره و رئیس کمیسیون پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران خبر داد:

نظام ‌مهندسی ساختمان مازندران بعنوان اولین سازمان کشور به سامانه «ایران» پیوست

عضو هیئت‌ مدیره و ریاست کمیسیون پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: با پیوستن سازمان به سامانه «ساعت»، ضمن معرفی شایسته‌ ی پژوهش گران و پژوهش‌ های موردحمایت سازمان، شاهد افزایش ارجاعات به نتایج تحقیقات سازمان خواهیم بود که قدمی اساسی در راستای تجاری‌ سازی پژوهش‌ های سازمان خواهد بود.

کد خبر: 960525003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ - ۷:۱۲ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی عضو هیئت‌ مدیره و ریاست کمیسیون پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: با پیوستن سازمان به سامانه «ساعت»، ضمن معرفی شایسته‌ ی پژوهش گران و پژوهش‌ های موردحمایت سازمان، شاهد افزایش ارجاعات به نتایج تحقیقات سازمان خواهیم بود که قدمی اساسی در راستای تجاری‌ سازی پژوهش‌ های سازمان خواهد بود.نظام ‌مهندسی ساختمان مازندران بعنوان اولین سازمان کشور در سامانه ایران

نظام ‌مهندسی ساختمان مازندران بعنوان اولین سازمان کشور در سامانه ایران

نظام ‌مهندسی ساختمان مازندران بعنوان اولین سازمان کشور در سامانه ایران

نظام ‌مهندسی ساختمان مازندران بعنوان اولین سازمان کشور در سامانه ایران

 

فرشید رضا حقیقی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در میان نهادها و سازمان ‌های مرتبط با حوزه مأموریتی وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام ‌مهندسی ساختمان مازندران ‌ بعنوان اولین سازمان نظام‌ مهندسی در همه کشور به سامانه پژوهشی «ساعت» پیوست.

حقیقی ادامه داد: پیوستن سازمان به این سامانه امکان عرضه و معرفی تعداد زیادی از پژوهشهایی که با حمایت سازمان به اتمام رسیده است را فراهم می سازد. این کار امکان استفاده از نتایج تحقیقات صورت گرفته و نیز آشنایی از قابلیت ‌های علمی – پژوهشی اعضای سازمان را به نحو شایسته ‌ای فراهم می‌ کند.
وی افزود: سازمان به‌ صورت بی ‌وقفه در همت هست تا با استفاده از همه ظرفیت ‌های موجود از منظر کیفیت، کمیت و مطلوبیت بیش ترین ارزش ‌افزوده را برای توانمندی‌های اعضای سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان مازندران ایجاد کند و این امر در وجه‌های گوناگون آموزش و پژوهش نمود دارد که بودجه حدود سیصد میلیون تومانی سازمان در این راستا منجر به پژوهش ‌های متعدد و تقریباً در همه جنبه‌ ها می ‌گردد.

وی عنوان  کرد: با عضویت سازمان در این سامانه، همه پژوهش ‌های به اتمام رسیده سازمان در سامانه ثبت، آرشیو سازی و در اختیار محققان و پژوهش گران سایر نهادها و مراکز پژوهشی و تحقیقاتی قرار خواهد شد.


عضو هییت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: در این راستا، نتایج همه تحقیقات پایان پذیرفته خود را با دیگر دانشگاه ‌ها، پژوهشگاه ‌ها و سازمان ‌های کشور به اشتراک گذارده و محققان کشور هم می ‌توانند در جستجو برای پیشینه تحقیقات خود از منابع سازمان بهره برده و با افزایش ارجاعات به مستندات سازمان، سبب ارتقای «برند» پژوهشی سازمان و معرفی بیش تر قابلیت‌ های محققان عضو سازمان خواهد شد و به ‌طورکلی در یک تبادل اطلاعات کاملاً علمی، به آسانی و در کم ترین زمان توان مندی‌های اعضای خود را با کل کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.
رئیس کمیسیون پژوهش نظام‌مهندسی ساختمان استان مازندران تصریح کرد: عضویت سازمان در سامانه ‌های پژوهشی کشور در کمیسیون پژوهش سازمان طرح و مورد تصویب قرارگرفته بود که پی گیری این کار به محمد جواد مقصودی عضو کمیسیون پژوهش سازمان سپرده شد که درنتیجه پیگیری‌ های صورت گرفته این عضویت حاصل گردید.

منبع : بلاغ مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام ازمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ مرداد ۹۶
1260 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0