در نشست کارگروه هیات 4 نفره استان قزوین بیان شد

تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی اولویت سازمان مهندسی قزوین

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در نشست کارگروه هیات 4 نفره استان که روز یکشنبه برگزار شد گفت: تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی در اولویت است. براین اساس حفاظت از ساختمان‌ها در برابر حریق و ایمنی هنگام کار از سوی کارفرما ضروری است. پیش از این و در خصوص حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق و ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا اقدام‌های موثری در استان انجام شده و این موضوع نیز در حال بازنگری و به روز رسانی است.

کد خبر: 6131 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ بهمن ۹۵ - ۲:۵۰ ب.ظ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در نشست کارگروه هیات ۴ نفره استان که با حضور مدیر مسکن و امور ساختمان اداره کل راه و شهرسازی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، نمایندگان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان روز یکشنبه برگزار شد گفت: تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی در اولویت است. براین اساس حفاظت از ساختمان‌ها در برابر حریق و ایمنی هنگام کار از سوی کارفرما ضروری است.تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی

تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی

تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی

تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir) و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حامد عبدالرزاقی بیان کرد: لزوم تهیه نقشه‌های اجرایی مربوط به ایمنی و حفاظت کارگاه‌های ساختمانی و نیز ضوابط و مقررات آتش‌نشانی و حفاظت ساختمان در برابر حریق در اولویت این کارگروه قرار دارد.

پیش از این و در خصوص حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق و ایمنی و حفاظت کار در حین اجرا اقدام‌های موثری در استان انجام شده و این موضوع نیز در حال بازنگری و به روز رسانی است. همچنین در ادامه بر لزوم انجام آموزش‌های عملی مهندسان در این حوزه تاکید کرد.

منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ بهمن ۹۵
1189 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0