مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی

مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی

مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی ، مبنی بر این که کشاورزان الگوی کشت را رعایت نمیکنند، بیان کرد: جناب آقای گیلانپور آیا بدون کشاورزی سفارشی امکان اجرای الگوی کشت وجود دارد؟

کد خبر: 990611004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ - ۸:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی ، مبنی بر این که کشاورزان الگوی کشت را رعایت نمیکنند، بیان کرد: جناب آقای گیلانپور آیا بدون کشاورزی سفارشی امکان اجرای الگوی کشت وجود دارد؟

مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی

مدیرعامل خبرگان کشاورزی در واکنش به اظهارات معاون وزیر کشاورزی
از پشت میز از کشاورزان انتقاد نکنید / الگوی کشت بدون کشاورزی قراردادی اجرا نمی گردد / نظام مهندسی کشاورزی به جای پول گرفتن از کشاورزان دنبال بهره وری باشد!
لطفا از پشت میز از کشاورزان انتقاد نکنید. پایه مشکل را پیدا کنید.
مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی در واکنش به سخنان معاون صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر این که کشاورزان الگوی کشت را رعایت نمیکنند، بیان کرد: جناب آقای گیلانپور آیا بدون کشاورزی سفارشی امکان اجرای الگوی کشت وجود دارد؟
علی خانمحمدی تصریح کرد: چگونه میشود روی بهره وری کار نکرد بعد در خصوص الگوی کشت از کشاورزان گله کرد؟
خانمحمدی ادامه داد: آیا اگر امروز شما به جای کشاورز بودی و با قیمت کنونی گندم و کلزا و بهره وری و این بذری که در بازار است، دنبال چنین کشتی میرفتی که در اسفندماه قیمت خرید گندم برایت اعلام می گردد؟
خانمحمدی تصریح کرد: امام راحل فرمودند کشاورزی محور توسعه و استقلال ماست اما شما در حال حاضر از ارتش برای کمک به ساماندهی زیرساخت‌های لازم برای صنایع تبدیلی و الگوی کشت استفاده میکنید!
وی با عنوان این که در یک سال گذشته بنیاد ملی گندمکاران از پتانسیل کارخانجات برای تحقق کشاورزی قراردادی استفاده کرد، عنوان کرد: معاون وزیر کشاورزی باید تلاش کند که مشوقهای لازم را برای تولیدکنندگان ایجاد کند. تشکل‌های کشاورزی که امروز بعلت بی توجهی در کنار هستند میتوانند مشکلات الگوی کشت را حل و فصل کنند.
مدیرعامل مجمع ملی خبرگان کشاورزی خاطر نشان ساخت: جناب معاون وزیر باید به اطلاع شما برسانم نظام مهندسی کشاورزی فقط بلد است از کشاورزان پول بگیرد و نارضایتی بین کشاورزان ایجاد کند و این در حالی است که نظام مهندسی کشاورزی باید روی بهره وری کار کند تا زندگی کشاورزان با افزایش بهره وری و بازدهی تولید و سازماندهی صادرات و رفع موانع تولید و عرضه بهبود یابد و مشکلات حل گردد.
خانمحمدی در خاتمه افزود: آقای معاون وزیر لطفا از پشت میز از کشاورزان انتقاد نکنید. پایه مشکل را پیدا کنید.
منبع: دهقان نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۹
556 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0