حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، ضروری است. این خدمات به عنوان یکی از برنامه های اصلی در سال‌جاری در الویت است

کد خبر: 020131012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ فروردین ۰۲ - ۸:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، ضروری است. این خدمات به عنوان یکی از برنامه های اصلی در سال‌جاری در الویت است

حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

حفظ تعامل دفاتر برون سپاری با ذی نفعان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
مسئول امور هماهنگی شهرستان‌ها در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: ما از دفاتر نمایندگی که برون سپاری شده اند انتظار داریم تعامل با سازمان، ادارات مرتبط، اعضای دفتر و مالكين در جهت فرهنگ‌سازی رعایت اصول و مقررات ملی ساختمان را همواره مد نظر داشته باشند.
محمد حسین صباغی در بازدید از دفتر نمایندگی شهرستان اشکذر گفت: مدیران دفاتر نمایندگی علاوه بر تلاش در بهبود عملکرد دفتر نمایندگی، در راستای مدیریت امور فرهنگی و مشارکت خود در فعالیت‌های اجتماعی هم تلاش کنند تا شناخت مردم و مسئولین از سازمان و مقررات ملی ساختمان افزایش یابد.
صباغی بر ضرورت توسعه خدمات مکمل مهندسی در شهرستانها تاکید کرد و گفت: این خدمات بعنوان یکی از برنامه های اصلی در سال‌جاری در الویت است.
در ادامه مدیر دفتر نمایندگی شهرستان اشکذر گفت: تعداد کار در شهرستان اشکذر در ساخت و سازهاي زير مجموعه شهرداري پایین است و پنجاه درصد ساختمان‌ها در شهرستان بدون پروانه احداث می گردند.
وی اختلاف قیمت جریمه های کمیسیون ماده صد با هزینه های نظام، دونقشه ای بودن ومحدودیت تراکم شصت درصدی ساختمان‌ها را از علل ساخت بدون پروانه ساختمانها توسط مردم عنوان کرد.
فاطمه دهقانی گفت: دفتر نمایندگی اشکذر با ده عضو دارای پروانه كه یک نفردر رشته برق و نه نفر در رشته عمران فعالیت دارند به ارائه خدمات فني به شهروندان مي پردازد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۰۲
209 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0