مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری 3 هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری 3 هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری 3 هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ، (شستا ) در شهرستان‌ های خلخال و نمین صادر شد. طرح دامپروری شستا در خلخال و نمین اجرا می‌ گردد

کد خبر: 990828002 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ - ۸:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ، (شستا ) در شهرستان‌ های خلخال و نمین صادر شد. طرح دامپروری شستا در خلخال و نمین اجرا می‌ گردد

مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی

مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری 3 هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی
طرح دامپروری شستا در خلخال و نمین اجرا می‌ گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل از صدور مجوز راه‌اندازی گاوداری شیری ۳ هزار راسی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا ) در شهرستان‌ های خلخال و نمین خبر داد.
شهرام محمدی بیان کرد: مسوولان دستگاه ‌های اجرایی استان اردبیل باید پاسخ استعلامات اداری لازم برای شتاب در روند صدور پروانه تاسیس و ساخت واحدها را سریع اعلام کنند.
محمدی ادامه داد: تحویل زمین و تخصیص آب دو مساله مهمی است که باید نهایی گردد و در ادامه کارشناسان مشاور سازمان نسبت به تهیه طرح توجیهی و سایت پلان واحدها اقدام خواهند کرد.
محمدی ادامه داد: تمام مراحل ساخت واحدها تحت نظارت کارشناسان مشاور دامپروری شهرستان‌ ها قرار گرفته و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان آمادگی کامل برای تامین نیروی انسانی متخصص بعنوان مسئولین فنی یا مشاورین تولید و تکنسین ‌های فنی را دارد.
وی، احداث این واحدها را در تامین نیاز مصرف داخلی به لبنیات مهم دانست و گفت: اجرای این طرح ‌ها علاوه بر تامین لبنیات مورد نیاز نقش بسزایی در اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم در شهرستان‌ های هدف را خواهد داشت.
محمدی با عنوان این که موافقت اصولی واحد گاوداری شیری ۳ هزار راسی در شهرستان‌ های نیر و گرمی در یک ماه اخیر صادر شده است، ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه‌گذاری و مطالبه مردمی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بسیج کارشناسی در کوتاه‌ ترین زمان ممکن این موافقت نامه‌ها را پی‌گیری و صادر می‌کند.
طرح راه‌اندازی گاوداری شیری ۳ هزار راسی در خلخال بعنوان بخشی از تعهد شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی کشور برای سرمایه‌گذاری در این منطقه و در جلسه مشترک مدیران این شرکت با مسوولان این شهرستان مطرح شده است.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آبان ۹۹
558 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0