یزد:

کانون مهندسین خیر کشاورزی و منابع طبیعی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد راه اندازی شد

در راستای اشاعه نهادی فرهنگ کارگروهی، توانمندساز، کارآفرینانه و منصفانه با تأمین مالی بر محور قرض الحسنه ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد اقدام به تشکیل کانون مهندسین خیر کشاورزی و منابع طبیعی وابسته به انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی بانک رسالت نمود.

کد خبر: 3366 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ آذر ۹۵ - ۲:۰۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،در راستای اشاعه نهادی فرهنگ کارگروهی، توانمندساز، کارآفرینانه و منصفانه با تأمین مالی بر محور قرض الحسنه ، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد اقدام به تشکیل کانون مهندسین خیر کشاورزی و منابع طبیعی وابسته به انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی بانک رسالت نمود.

کانون مهندسین خیر کشاورزی و منابع طبیعی در سازمان

کانون مهندسین خیر کشاورزی

کانون مهندسین خیر کشاورزی و منابع طبیعی در سازمان

از جمله اهداف این کانون را می توان تلاش در راستای توسعه کمی و کیفی نشر مقدس قرض الحسنه، توسعه و ترویج فعالیتهایی که منجر به کار جمعی ، ایجاد سرمایه اجتماعی و توسعه مسئولیتهای اجتماعی گردد، توسعه فرهنگ و ترویج فعالیتهای مرتبط و منجر به کارآفرینی و شناسایی و جذب خیرین علاقه مند به ترویج امر قرض الحسنه عنوان کرد.
در راستای تحقق اهداف فوق اعضای سازمان یزد می توانند جهت عضویت کانون و آشنایی بیشتر به واحد صندوق تعاون و رفاه سازمان مراجعه نمایند.

منبع: روابط عمومی سازمان

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آذر ۹۵
1304 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0