راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد

راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد

راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد ،با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه هر چه بهتر خدمات صورت گرفت 

کد خبر: 990326006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ خرداد ۹۹ - ۱۰:۳۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد ،با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه هر چه بهتر خدمات صورت گرفت

راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد

راه اندازی شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهر شاهدیه در استان یزد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارائه هر چه بهتر خدمات مهندسی در شهر شاهدیه، اقدام به راه اندازی شعبه نمایندگی در این شهر کرده است.
«زهرا مشکوة»، مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی شهرستانها، از لزوم و چگونگی ایجاد این شعبه میگوید.

لزوم ایجاد شعبه نمایندگی سازمان نظام مهندسی در شهر شاهدیه از کجا احساس گردید؟
اوایل سال نود و هشت در نشستی که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی، شهردار و اعضای شورای شهر شاهدیه برگزار شد، طرفین بر لزوم گسترش همکاریها در راستای توسعه شهری و کاهش آسیب پذیری در برابر زلزله و بلایای طبیعی تأکید کردند.
در همین راستا بر اهمیت ساخت و سازهای ایمن تأکید و راه‌کارهای برون رفت از ساخت و سازهای بدون پروانه و نا ایمن مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نیز بعنوان یکی از ارکان ساخت و ساز، پس از نشست، مذکور نسبت به راه اندازی شعبه نمایندگی در شهر شاهدیه اعلام آمادگی کرد تا با فراهم آوردن شرایط مناسب و ارائه تسهیلات مورد نیاز، بستری مناسب برای ارائه هر چه بهتر خدمات مهندسی در این شهر فراهم سازد.

برای راه اندازی این شعبه چه اقداماتی صورت گرفت؟
تابستان سال گذشته بمنظور جذب اعضاء فراخوانی از سوی سازمان تنظیم و از مهندسین دارای پروانه اشتغال که ساکن آن منطقه بودند، دعوت به همکاری شد.
برای تعیین محل دفتر نمایندگی سازمان، در توافق با شهردار محترم شاهدیه، فضایی در شهرداری آن منطقه به این امر اختصاص یافت و تجهیز شد.
تعرفه های خدمات مهندسی در شهر شاهدیه با همکاری واحد خدمات مهندسی مرکز استان و بعد از بررسی شرایط منطقه ای، تدوین و به تصویب هیئت مدیره سازمان رسید.
هم‌چنین با همکاری واحد انفورماتیک سازمان، سامانه خدمات مهندسی و امور مشترکین برای این شهر راه اندازی گردید و آموزشهای لازم جهت انجام این امور به کارشناس مربوطه ارائه شد.

این شعبه از چه زمانی فعالیت خود را شروع کرده است؟
هم‌زمان با عید سعید فطر، شعبه نمایندگی سازمان در شهر شاهدیه، رسماً فعالیت خود را شروع کرده و هم اکنون آماده پاسخ‌گویی به مهندسین و عموم مردم فرهیخته این شهر است.
علاوه بر این، با توجه به گسترش خدمات غیر حضوری سازمان نظام مهندسی ساختمان و راه اندازی سامانه تیکتینگ که در سایت سازمان قابل دسترسی است، کلیه مراجعان میتوانند از طریق این سامانه و یا شماره تماس ۳۵۲۱۷۷۰۰ با این شعبه در ارتباط باشند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ خرداد ۹۹
422 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0