شروع به کار سامانه ثبت نام وام کم بهره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز گلپور شیرازی

شروع به کار سامانه ثبت نام وام کم بهره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر؛ سامانه ثبت نام وام کم بهره (قرض الحسنه) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز شروع بکار خواهد کرد

کد خبر: 980313011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ خرداد ۹۸ - ۷:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل ازسازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،بمناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر؛ سامانه ثبت نام وام کم بهره (قرض الحسنه) سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز شروع بکار خواهد کرد

شروع به کار سامانه ثبت نام وام کم بهره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

شروع به کار سامانه ثبت نام وام کم بهره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

شروع به کار سامانه ثبت نام وام کم بهره  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

از روز شنبه هجدهم خردا ماه نود و هشت اعضای محترم با مراجعه به کارتابل مهندسی خود میتوانند نسبت به انتخاب وام کم بهره مورد نظر شان اقدام نمایند.

به دنبال انتشار خبر سپرده گذاری سازمان در بانک قرض الحسنه رسالت و فراهم آمدن امکان اعطای وام قرض الحسنه به اعضای سازمان، شاهد مراجعه و تماس اعضای محترم، جهت اطلاع از زمان و شرایط اعطای آن بودیم که بدین منظور خبرنگار ما با گلپور شیرازی، دبیر کمیسیون وام سازمان گفتگو کرد و پرسش های اعضای سازمان را با وی در میان گذاشت.

گلپور شیرازی، با اشاره به این که سپرده گذاری در بانک قرض الحسنه رسالت با هدف فراهم آمدن امکان اختصاص وام کم بهره به اعضای سازمان با تاکید رییس محترم سازمان در روزهای پایانی سال نود و هفت صورت پذیرفت، گفت: در نخستین قدم گرداوری آیین نامه اعطای وام بمنظور شفافیت و رعایت عدالت در میان اعضای محترم سازمان در دستور کار کمیسیون مربوطه قرار گرفت که بعد از بحث و بررسی و مشورت با افراد صاحب نظر، در کمیسیون مصوب و جهت تصویب به صحن هیات مدیره ارایه گردید که مورد تایید قرار گرفت.

وی با عنوان این نکته که وامها با کارمزد دو درصد و ویژه تمامی اعضای سازمان، حتی اعضای فاقد پروانه خواهد بود، گفت: هر ماهه معادل بیست درصد رسوب سپرده سازمان در بانک رسالت، امکان اعطای وام وجود خواهد داشت.

شروع به کار سامانه ثبت نام وام کم بهره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دبیر کمیسیون وام سازمان ادامه داد: وامهای اعطایی در قالب وام کم بهره پنج، ده و پانزده میلیون تومانی با بازپرداخت یک ساله خواهد بود و از روز شنبه هجدهم خرداد ماه نودوج و هشت اعضای محترم با مراجعه به کارتابل مهندسی خود میتوانند نسبت به انتخاب وام کم بهره مورد نظر شان اقدام کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر موارد ضروری که در آیین نامه اعطای وام مشخص شده است، در مرحله اول اولویت اختصاص وام با متقاضیان وام پنج میلیون تومانی خواهد بود و در صورت پاسخگویی به این متقاضیان منابع در اختیار متقاضیان ده و سپس پانزده میلیون تومانی قرار خواهد گرفت.

این عضو هیات مدیره سازمان، بیماریهای خاص، فوت بستگان درجه یک، تولد فرزند و ازدواج را از جمله موارد ضروری اختصاص وام دانست که در اولویت قرار خواهند گرفت.

گلپور شیرازی، در پاسخ به پرسشی در مورد چگونگی تعیین اولویتهای اختصاص وام به اعضا، افزود: اولویتها در الگوریتمی رایانه ای تعریف شده است که د پارامترهایی همچون سال‌های عضویت در سازمان، پایه پروانه اشتغال، شرایط خاص، وضعیت وامهای قبلی کم بهره اخذ شده از سازمان و مبلغ وام مورد تقاضا، از جمله مواردی است که در آن لحاظ گردیده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ خرداد ۹۸
1127 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0