رونمایی از دومین کتاب نظام ‌مهندسی استان البرز ریاست نظام ‌مهندسی استان البرز خبر داد:

رونمایی از دومین کتاب نظام ‌مهندسی استان البرز

کورش غفاری در مراسم رونمایی از کتاب (راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای) که در سالن گردهمایی سازمان نظام‌ مهندسی استان برگزار گردید، با عنوان این که درصدد هستیم قدمی مثبت در بهبود وضعیت ساخت ‌و سازها برداریم، به حادثه زمین لرزه کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ریزش دیوار سازه ‌ها بیشترین خسارت را به بار آورد.

کد خبر: 970324005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ خرداد ۹۷ - ۹:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، کورش غفاری در مراسم رونمایی از کتاب (راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای) که در سالن گردهمایی سازمان نظام‌ مهندسی استان برگزار گردید، با عنوان این که درصدد هستیم قدمی مثبت در بهبود وضعیت ساخت ‌و سازها برداریم، به حادثه زمین لرزه کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ریزش دیوار سازه ‌ها بیشترین خسارت را به بار آورد.

رونمایی از دومین کتاب نظام ‌مهندسی استان البرز

رونمایی از دومین کتاب نظام ‌مهندسی استان البرز

دومین کتاب نظام ‌مهندسی استان البرز  رونمایی شد

غفاری با عنوان این که بعد از زمین لزره کرمانشاه پژوهش بیش تری بر روی این کتاب انجام شد، اظهار داشت: این کتاب به هر دو جنبه پژوهشی و اجرایی پرداخته است و می‌ توان گفت که در نوع خود بی ‌نظیر است.
وی با عنوان این که بازدید از مناطق زلزله ‌زده کرمانشاه وجدان مهندسی را بیدار کرد، افزود: ‌کتاب تألیف شده توسط مهندسان البرزی توانسته است از وزارت راه و شهرسازی و کمیته شورای مرکزی نیز تأییدیه اخذ کند.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان البرز با تصریح این که بیش از ۳ هزار کتاب راهنمایی طراحی سازه‌ ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه ‌ای طی دو روز گذشته به فروش رسیده است، گفت: در نظر داریم چند گردهمایی مختلف با حضور مسئولین استانی و کشوری برای این کتاب برگزار کنیم تا همه مهندسان بتوانند از این کتاب بهره ببرند.

رونمایی از دومین کتاب نظام ‌مهندسی استان البرز

به گفته وی، کتاب راهنمایی طراحی سازه‌ای و جزئیات دیوارهای غیر سازه‌ای دومین کتاب تألیف شده توسط سازمان نظام ‌مهندسی استان البرز است.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ خرداد ۹۷
1005 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0