شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی

شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی

شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی ،از ساعت هشت تا سیزده و پانزده تا بیست و از ساعت بیست به بعد نیز، سایر بیماران اورژانسی پذیرش می گردند

کد خبر: 990109006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ اسفند ۹۸ - ۱۰:۳۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی ،از ساعت هشت تا سیزده و پانزده تا بیست و از ساعت بیست به بعد نیز، سایر بیماران اورژانسی پذیرش می گردند

شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی

شروع به کار بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم جهت مراجعه بیماران کرونایی

این بیمارستان با همکاری نظام مهندسی ساختمان استان قم دایر گردیده است و از ساعت هشت تا سیزده و پانزده تا بیست مخصوص بیماران مشکوک به کرونا و از ساعت بیست به بعد نیز، سایر بیماران اورژانسی پذیرش می گردند.

بیمارستان سیار ارتش در پردیسان استان قم شروع بکار نمود

بیمارستان مذکور، در پردیسان، خیابان بیست و دوم بهمن، سالن ورزشی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مجموعه فرهنگی ورزشی خانه مهندس قرار دارد.

پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع‌ گردیده است، این منطقه در سال هفتاد و هفت توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال نود به یکی از مناطق ۸ ‌گانه شهرداری قم تبدیل گردید.

بیماری کرونا از نظر ابتلا و میزان و شدت تلفات، خطرناک‌تر از آنفولانزا نیست؛ بنابراین جایی برای ترس و وحشت مردم نیست و شهروندان تنها باید مراقبت ‌های پزشکی و بهداشتی را جدی بگیرند؛ استفاده از ماسک، پرهیز از روبوسی و دست دادن و سایر مواردی که در این مورد توصیه ‌شده، بیش‌ازپیش مورد تاکید کارشناسان است.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه سوال در باره ویروس کرونا می‌ توانند با شماره تلفن‌ های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند.

منبع: آمد خبر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اسفند ۹۸
454 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0