۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار ۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار

۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار

۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار ، با حضور امام جمعه این شهر، معاون فرماندار، رئیس شورای شهر گلبهار و نماینده هیات مدیره در امور نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

کد خبر: 011214011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ اسفند ۰۱ - ۸:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار ، با حضور امام جمعه این شهر، معاون فرماندار، رئیس شورای شهر گلبهار و نماینده هیات مدیره در امور نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت

۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار

۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار

دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در گلبهار نوسازی گردید
۲شنبه گذشته نوسازی شعبه فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در گلبهار با حضور امام جمعه این شهر، معاون فرماندار، رئیس شورای شهر گلبهار و نماینده هیات مدیره در امور نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
زهید زارعی، عضو هیات مدیره سازمان در آیین نوسازی این دفتر نمایندگی بیان داشت: شعبه فنی گلبهار یکی از نمایندگی‌های مهم سازمان نظام مهندسی استان است که حجم ساخت و ساز و حضور شرکت‌ های سازنده بزرگ نشان دهنده این ادعاست.
زارعی ادامه داد: بمنظور ارائه خدمات مهندسی بهتر و با کیفیت‌تر به مهندسان و شهروندان گلبهار این دفتر با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال، تجهیز و نوسازی شد. این نوسازی علاوه بر حوزه معماری و ساختمانی شامل زیرساخت‌های شبکه‌ای و اینترنتی و حفاظتی است که تعدادی از اقلام آن راه اندازی شده است و برخی اقلام انفورماتیکی تامین اعتبار شده است که پس از طی مراحل اداری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام جواد غلامی، امام جمعه گلبهار نیز در این جلسه با تبریک اعیاد شعبانیه و روز مهندس گفت: همه مهندسان با کار دقیق و تخصصشان باعث زنده ماندن افراد زیادی می‌ شوند که ضریب احسان این کار چندین برابر است.
وی گفت: حضور افراد متخصص و مهندس در شهر گلبهار و هم‌چنین اندیشه آنان باعث می گردد، تا افتخاری برای شهر و کشورمان خلق کنیم.
امام جمعه گلبهار با بیان اینکه باید قوانین به سمت عدالت پیش برود و جوری تنظیم شوند که افراد تهی دست هم بتوانند از امنیت و امکانات مهندسان استفاده کنند، ادامه داد: قانون‌گذار باید قانونی وضع کند تا طبق آن عدالت ایجاد گردد. با برقراری عدالت می‌توان برای ظهور حضرت امام زمان(عج) آماده کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ اسفند ۰۱
203 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0