انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان

آخرین آمار رای‌گیری انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان

در رای گیری انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان مرز و بوم , دسته روسای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها تا ساعت 17 سه‌شنبه سوم اسفندماه با تعداد کل آرای 3 هزار و 905 رای در بالا جای دارد .

کد خبر: 8697 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ - ۳:۵۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،به نقل از «صما» دسته شهرداران با تعداد کل ۳ هزا ر و ۵۱۹ رای و با اختلاف ۳۸۶ رای نسبت به دسته روسای نظام مهندسی استان ها , رده دوم را از در میان پنج گروه تعیین شده به خویش اختصاص داده است .آخرین آمار رای‌گیری انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان

 انتخابات چهره سال 95 صنعت ساختمان

انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان

آخرین آمار رای‌گیری انتخابات چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان

همینطور دسته مدیران کل رویکرد و شهرسازی استان ها با تعداد ۳ هزار و ۱۲۶ رای و با اختلاف ۳۹۳ رای در جايگاه سوم همه پرسی رخ سال ۹۵ صنعت ساختمان سرزمین قراردارد .

 

بر اساس این گزارش , در دسته مدیران مدنی صنعت ساختمان تعداد کل آرای اخذ شده ۴۴۳ رای است که نفر اولیه ۱۴۶ رای , نفر دوم ۱۳۵ رای و نفر سوم ۴۶ رای تا بدین لحظه کسب کرده اند .

 

در دسته شهرداران تعداد کل رای ها ۳ هزا ر و ۵۱۹ رای است که نفر نخستین ۹۹۲ با رای در صدر قرار دارد و نفرات بعدی با نفر ۴۴۸ و ۴۰۳ رای در موضع دوم و سوم قرار دارند .

 

بنابراین در دسته روسای شورای اسلامی شهرها , تعداد کل رای ها درین دسته ۱ هزار و ۱۰۰ رای است که میزان آرای نفر نخستین ۲۸۱ رای , آرای نفر دوم ۱۹۷ رای و نفر سوم ۱۲۸ رای است .

 

در دسته مدیران کل راه و شهرسازی استان ها هم تعداد کل رای ها تا به امروز ۳ هزار و ۱۲۶ رای است که نفر اولیه ۶۳۹رای , نفر دوم ۵۵۷ رای و نفر سوم ۲۵۲ رای به دست آورده اند .

 

همینطور در تیم روسای اداره نظام مهندسی ساختمان استان ها تعداد کل رای ها ۳ هزار و ۹۰۵ رای است که نفر اولیه ۶۳۵ رای , نفر دوم ۳۷۳ رای و نفر سوم ۳۴۰ رای دریافت کرده اند .

گفتنی است رای گیری انتخابات صورت سال ۹۵ صنعت ساختمان سرزمین از ۳۰ بهمن ماه از روش سامانه پیامکی و رای گیری تلگرامی شروع شده و تا روز دهم اسفند ادامه دارد .

 

به نقل از «صما» به نقل از دبیرخانه «چهره سال صنعت ساختمان» کاربران می توانند از روش ارسال اس‌ ام‌ اس به شماره گوشی تلفن ۰۲۱۲۲۸۵۳۵۲۹ و یا این که از روش سامانه رای گیری در تلگرام به نشانی chehre1395 _ botنسبت به گزینش چهره سال صنعت ساختمان مبادرت نمایند .

 

گفتنی است تندیس منتخبان چهره سال گروه‏های پنج گانه شهرداران , روسای شورای شهر , مدیران کل راه و شهرسازی , روسای سازمان نظام مهندسی و مدیران دولتی وهمچنین چهره سال ۹۵ صنعت ساختمان درجشن پایان صنعت ساختمان طی مراسم رسمی با حضور مسوولان دولتی اهدا خواهد شد .

منبع: صما

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۵
1051 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0