ابراز تاسف آخوندی از مدرک جعلی هاشمی عباس آخوندی بیان کرد:

ابراز تاسف آخوندی از مدرک جعلی هاشمی

مدرک لیسانس عمران سیدمهدی هاشمی که سه سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و چهار سال نماینده تهران و ریاست کمیسیون عمران در مجلس نهم بوده، از طرف دانشگاه امام‌حسین جعلی اعلام گردید.

کد خبر: 970715020 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ مهر ۹۷ - ۲:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدرک لیسانس عمران سیدمهدی هاشمی که سه سال رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ایران و چهار سال نماینده تهران و ریاست کمیسیون عمران در مجلس نهم بوده، از طرف دانشگاه امام‌حسین جعلی اعلام گردید.

ابراز تاسف آخوندی از مدرک جعلی هاشمی

ابراز تاسف آخوندی از مدرک جعلی هاشمی

ابراز تاسف آخوندی از مدرک جعلی  هاشمی

روز گذشته وزیر راه و شهرسازی، با انتشار نامه در کانال تلگرامی‌ خود نوشت: باید خیلی متاسف بود که کسیکه ۳ سال ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بوده و ۴ سال نمایندگی مردم تهران را به عهده داشته و ریاست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ایران بوده دانشنامه جعلی ارائه کرده است.
این موضوع رسماً از طرف دانشگاه امام حسین که دانشنامه ارائه شده به آن منتسب است طی شماره ۴۶۷۵۲ مورخ ۹۴/۶/۳۱ به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام گردیده است.
مهدی هاشمی هم نامه وزیر را بدین نحو پاسخ داد: بدیهی است این گونه ترورهای شخصیت در آستانه انتخابات نظام مهندسی، نشان از میزان تقیدتان به «اخلاق حرفه ای» است… با افتخار، اینجانب دانش آموخته “پیوسته کارشناسی ارشد “مهندسی معماری از دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی می باشم و مدتها است که از رساله” دکتری” عمران خود دفاع کرده ام.

ابراز تاسف آخوندی از مدرک جعلی هاشمی

ولی دانشگاه امام حسین در پاسخ به استعلام سازمان نظام مهندسی استان تهران مدرک کارشناسی عمران-عمران مهدی هاشمی را مورد تایید قرار نداده است.

منبع : تیتر امروز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ مهر ۹۷
857 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0