کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی

کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی

کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی ، است. خراسان جنوبی در امر سرمایه گذاری معدن بسیار مستعد است

کد خبر: 000721010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ مهر ۰۰ - ۱۰:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی ، است. خراسان جنوبی در امر سرمایه گذاری معدن بسیار مستعد است

کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی

کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری، حلقه گمشده صنایع معدنی خراسان جنوبی

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور بیان کرد: حلقه گمشده رشد سرمایه گذاری در بخش صنایع معدنی خراسان جنوبی، کمبود بسته‌ های متنوع سرمایه گذاری در استان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور در بیرجند با عنوان اینکه خراسان جنوبی در امر سرمایه گذاری معدن بسیار مستعد است، تصریح کرد: تسهیلات و مشوق ها، میزان ذخیره مواد معدنی یک معدن، ارزیابی بعد فنی معدن و تحلیل و توجیه اقتصادی ظرفیت یک معدن سازوکار‌ مشخص برای این بسته‌ های سرمایه گذاری است که با وجود آن‌ ها سرمایه‌گذاران با آسودگی خاطر ترغیب به همکاری شوند.
تقی نبئی ادامه داد: تلاش می ‌کنیم تا با تهیه بسته‌ های مختلف سرمایه گذاری برای داخل استان و همینطور سرمایه گذاری در عرصه بین المللی و کشور‌های هم‌جوار همچون افغانستان باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور گفت: به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا سازمان نظام مهندسی معدن استان بتواند یک مرکز منطقه‌ای و بین الملی برای مباحث آموزشی و توسعه فنی باشد.
استاندار خراسان جنوبی هم بیان کرد: یکی از محور‌های مهمی که در استان برای اشتغال، برآن متمرکز شده ایم موضوع معدن است و برآنیم تا در ستاد توسعه خاوران، معادن استان را شناسایی اکتشاف و استخراج کنیم.
ملانوری ادامه داد: با حضور سرمایه گذاران و فعالان این بخش، امید می ‌رود رونق بسیاری برای این ظرفیت بزرگ اقتصادی استان ایجاد گردد.
ملانوری اظهار داشت: به زودی سرمایه‌ای دویست میلیارد تومانی با حضور سرمایه گذاران در استان انجام می‌ شود که در پی آن هشتاد و پنج روستا در بیرجند، خوسف قاین و سربیشه از آن بهره مند خواهند شد.
استاندار خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر علی رغم تلاش‌ های صورت گرفته، استان از منفعت تمام ذخایر معدنی خود برخوردار نیست که این امر می ‌تواند با کمک نظام مهندسی معدن و شناساندن این ظرفیت عظیم به سرمایه گذاران جهش پیدا کند
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ مهر ۰۰
473 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0