کاهش نقش دولت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خبرداد:

موفقیت‌ چشم گیری در ‌صادرات محصولات کشاورزی ‌نداشتیم‌

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اعلام این که در صادرات محصولات کشاورزی موفقیتهای چشم گیری نداشتیم، بیان کرد: باید این بخش با توجه به ظرفیتهایی که داریم توجه و تقویت گردد.

کد خبر: 960216038 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۶ - ۲:۲۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با اعلام این که در صادرات محصولات کشاورزی موفقیتهای چشم گیری نداشتیم، بیان کرد: باید این بخش با توجه به ظرفیتهایی که داریم توجه و تقویت گردد.نداشتن موفقیت‌ چشم گیری در ‌صادرات محصولات کشاورزی ‌

نداشتن موفقیت‌ چشم گیری در ‌صادرات محصولات کشاورزی ‌

سازمان نظام مهندسی کشاورزی

نداشتن موفقیت‌ چشم گیری در ‌صادرات محصولات کشاورزی ‌

احمد کبیری در میزگرد با رئیسان سازمان نظام مهندسی کشور در جیرفت گفت:حوزه کشاورزی در جنوب کرمان توسعه چشمگیری داشته است.
وی با اشاره به هشتاد میلیون جمعیت ایران، ادامه داد: تامین امنیت غذایی یکی از اهداف مهم دولت است که متولیان حوزه کشاورزی سهم به سزایی در این زمینه دارند.
وی با اعلام این که استقلال سیاسی بدون استقلال اقتصادی حفظ نمیشود، گفت: حوزه کشاورزی که ما در اختیار داریم یک ظرفیت بزرگ در این زمینه بحساب می‌آید.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور خاطرنشان کرد: هم چنین حفظ امنیت غذایی کشور بدوش تلاشگران عرصه تولیدات کشاورزی است به این خاطر باید توجه بیش تری در این زمینه صورت گیرد.
وی با اشاره به این که ما در صادرات محصولات کشاورزی کشور موفقیتهای چشم گیری نداشتیم یادآور شد: باید این حوزه با توجه به ظرفیتهایی که داریم توجه و تقویت شود.
کبیری با اشاره به این که دویست و بیست هزار نیروی متخصص عضو نظام مهندسی کشورند عنوان کرد: این یک ظرفیت بزرگ برای کشاورزی کشور است.
وی با اشاره به این که کیفیت علمی دانشگا‌هها پایین است، تاکید کرد: باید زمینه حضور نیروهای متخصص بصورت جدی در دستور کار قرار دهیم.


کبیری با بیان این که برای آموزش نیروهای متخصص در بخش کشاورزی باید هزینه کنیم اظهار داشت: این هزینه برای تولید محصولات کشاورزی با کیفیت و مرغوب لازم و ضروری است.
وی با تاکید به این که اگر تولیدکنندگان بخش کشاورزی سامان دهی شوند روزبروز شاهد موفقیتهای این بخش مهم و حیاتی هستیم ادامه داد: باید آموزش مهندسان کشاورزی را بالا ببریم تا کشاورزان و تولیدکنندگان به ما اعتماد نمایند.
کبیری سودآورترین سرمایه‌های کشور را تجربه گذشته دانست و اضافه کرد: باید از گذشتگان در تولیدات کشاورزی درس بگیریم و خطاهای گذشته را تکرار نکنیم.
وی تصریح کرد: در برخی از تولیدات کشاورزی سی درصد افزایش تولید داشتیم که این نشان از ظرفیت‌ بالای تولید کشور است.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با بیان مشکلات پیش‌روی کشاورزان‌ خاطرنشان کرد: ما مشکل تولید در کشور نداریم، مشکل ما مشکل بازار است.
منبع: تسنیم

 

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۶
1087 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0