عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران

عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران

عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران ، این در حالی است که معدن موتور محرکه توسعه استان به شمار می رود

کد خبر: 001125001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ بهمن ۰۰ - ۱۰:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران ، این در حالی است که معدن موتور محرکه توسعه استان به شمار می رود

عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران

عدم وجود ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان مازندران
نگاه منفی نسبت به معادن در مازندران وجود دارد
فعال صنایع معدنی در مازندران با اشاره به اینکه نگاه منفی نسبت به معادن در استان وجود دارد، بیان کرپ: این در حالی است که معدن موتور محرکه توسعه استان به شمار می رود.
مجتبی مرتضوی با عنوان اینکه ارتباط درست و منطقی بین مجموعه مرتبط صنایع معدنی در استان وجود ندارد، ادامه داد: مکاتبات براساس قوانین انجام میشود در حالیکه نیازمند تعامل هستیم و جهاد کشاورزی و محیط زیست و غیره باید برای رفع مشکلات فراروی صنعت برنامه ریزی و تلاش کنند.
مرتضوی خواستار تعامل بیشتر بین سازمانهای مرتبط برای حمایت از صنایع معدنی شد و با اشاره به تعطیلی یک واحد معدنی در بلده، گفت: فعالیت مرغداری سبب تعطیلی معدن شده است درحالی واحد مرغداری نیز هم فعال نیست.
وی رعایت نشدن الزامات قانونی و فاصله ها را سبب بروز مشکل ایجاد شده ذکر کرد و ادامه داد: باید تعامل و هم افزایی بین ارگانهای ذی ربط در سطح کلان و مدیریتی در استان شکل گیرد تا بتوانند مشکل فراروی صنعت و معدن را حل کند.
رئیس انجمن نظام مهندسی معادن مازندران با اظهار اینکه معدن بلده ابتدا مشغول کار بود و بعدها نسبت به صدور مجوز مرغداری انجام شده است، تصریح کرد: باید مسائل و مشکلات مربوط با مطالعات کارشناسی و میدانی، مسئله را حل کرد و از ظرفیت نظام مهندسی معدن برای حل مسائل بهره‌گیری کرد.
وی از فعال نشدن شورای عالی معدن در استان انتقاد کرد و افزود: تشکیل این شورا در دستور کار قرار دارد و باید نسبت به راه اندازی آن اقدام گردد.
رئیس انجمن نظام مهندسی معادن مازندران با عنوان اینکه نگاه منفی نسبت به معدن در استان وجود دارد، افزود: ما نیازمند معدن هستیم زیرا موتور محرک توسعه استان را تشکیل می‌دهند و اکنون معدن کاران با سختی معادن را فعال نگه می دارند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۰۰
317 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0