عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی - اسلامی در استان آذربایجان غربی عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی - اسلامی در استان آذربایجان غربی

عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی – اسلامی در استان آذربایجان غربی

عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی - اسلامی در استان آذربایجان غربی ، به دلیل ضعف در الگوهای معماری ساختمان های استان. این سازمان با توجه به تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تلاش می ‌کند تا این نوع معماری را در دستور کار خود قرار دهد

کد خبر: 990511006 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ مرداد ۹۹ - ۵:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی – اسلامی در استان آذربایجان غربی ، به دلیل ضعف در الگوهای معماری ساختمان های استان. این سازمان با توجه به تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تلاش می ‌کند تا این نوع معماری را در دستور کار خود قرار دهد

عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی – اسلامی در استان آذربایجان غربی

عدم وجود تعریف مشخص از معماری ایرانی - اسلامی در استان آذربایجان غربی

تعریف مشخصی از معماری ایرانی ـ اسلامی وجود ندارد
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی بیان کرد: نسبت به استفاده از الگوهای ایرانی ـ اسلامی در معماری ساختمان‌های استان ضعف وجود دارد و علت این امر نیز به عدم ارائه یک تعریف و الگوی روشن برمی‌گردد.
بهرنگ دیلمقانی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی، در ارتباط با پیاده‌سازی معماری ایرانی ـ اسلامی در ساختمان ‌های استان بیان کرد: این سازمان با توجه به تاکیدات نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تلاش می ‌کند تا این نوع معماری را در دستور کار خود قرار دهد.
دیلمقانی با عنوان این که نسبت به استفاده از الگوهای ایرانی ـ اسلامی در معماری ساختمان‌ های استان ضعف وجود دارد، اظهار داشت: علت این امر نیز به عدم ارائه یک تعریف و الگوی روشن از معماری ایرانی ـ اسلامی برمی‌گردد.
وی در ارتباط با میزان کمک ‌های این سازمان برای مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: این سازمان به نوبه خود در راستای انجام وظیفه برای مبارزه با کرونا اقدام به پرداخت دو میلیارد و چهل میلیون ریال کرد. این کمک‌ ها در اختیار فرمانداران و مرکز بهداشت شهرستان ‌های سطح استان قرار گرفت تا در تامین وسایل مورد نیاز کادر درمانی مانند تهیه ماسک، شیلد، تجهیزات بیمارستانی و راه‌اندازی بیمارستان ‌های صحرایی مورد استفاده قرار بگیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی افزود: در حال حاضر که کشور به علت شیوع کرونا در شرایط خاصی به سر می ‌برد هر کدام از دستگاه ‌های دولتی و خصوصی در حد توان خویش وظیفه دارند به کمک مردم شتافته و در مسیر مبارزه با کرونا یاریگر دولت باشند.
دیلمقانی با عنوان این که کمک ‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مورد توجه استاندار آذربایجان‌غربی نیز قرار گرفت، گفت: استاندار در کنار تشکر و قدردانی از سازما‌ن‌ های مردم‌نهاد برای کمک به مقابله با کرونا از این سازمان نیز نام برده و قدردانی کرد. کمک ‌های این سازمان تنها محدود به مقابله با کرونا نبوده است و سازمان نظام مهندسی ساختمان در جریان زمین لرزه قطور خوی نیز نقش فعال و پررنگی داشت. در زمین لرزه قطور خوی این سازمان علاوه بر ارائه هم کمک‌ های فنی رایگان اقدام به پرداخت پانصد میلیون ریال کمک نقدی به مردم زلزله‌زده کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این سازمان برای تحقق شعار سال و عمل به منویات مقام معظم رهبری هزینه خدمات نظام مهندسی در شهرک‌ های صنعتی استان را شصت درصد کاهش داده است.
منبع: خبرگزاری بین المللی قرآن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۹۹
407 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0