دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان ، صورت گرفت. همکاری نظام مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویسFTTH مدیر مخابرات منطقه کردستان خواستار گردید

کد خبر: 991014009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ دی ۹۹ - ۹:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان ، صورت گرفت. همکاری نظام مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویسFTTH مدیر مخابرات منطقه کردستان خواستار گردید

دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان

دیدار مدیر مخابرات منطقه کردستان با اعضای نظام مهندسی ساختمان استان
مدیر مخابرات منطقه کردستان خواستار گردید:
همکاری نظام مهندسی ساختمان در ایجاد بستر ارائه سرویسFTTH
مدیر مخابرات منطقه کردستان در دیدار با اعضای نظام مهندسی ساختمان بیان کرد: با توجه به شرایطی کاری این مجموعه، انتظار میرود از این پس در راستای ارائه خدمت سرویس جدید ftth در منازل مشترکین این اداره را همراهی کنید.
آزاد حکمت در دیدار با مسئولین نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: آز آنجایی که تمام مالکین برای احداث ساختمانهای خود نیازمند طراحی، نظارت و تایید فعالیتهای احداثی خود از سوی اعضای نظام مهندسی هستند، قطعا دیدگاه و نظر مساعد و همراه با تعامل این افراد با مخابرات منطقه میتواند شرایط اصولی و مناسبی را برای ارائه خدمات به شهروندان مهیا نماید.
حکمت با اشاره به مزایای سرویس FTTH به عنوان جدیدترین سرویس مخابراتی در حوزه تلفن ثابت و مبتنی بر دیتا، عنوان کرد: جامعه مهندسین استان در راستای چگونگی گرداوری و اجرایی کردن دستورالعملهای ایجادِ بسترهای مورد نیاز این سرویس در ساختمانهای جدیدالحداث میتوانند نقش آفرینی کنند.
وی با عنوان این که تقویت روابط همکاری سازمان نظام مهندسی و مخابرات با هدف ارتقا و تعامل دو سویه دارای اهمیت است، اظهار کرد: طبق توافق صورت گرفته از این پس سازمان نظام مهندسی باید استعلام نوع سرویس ارتباطی قابل ارائه در مجتمعهای مسکونی و ساختمان‌های خاص که احتمال اجرایFTTH و FTTB را دارند را از مخابرات منطقه بعمل آورده و براساس این استعلام نقشه های ساختمانی را طراحی و اجرا کنند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان، تشکیل کارگروه فیبرنوری ، متشکل از کارشناسان نظام مهندسی و کارشناسان مخابرات منطقه را در جهت گرداوری و اجرایی کردن دستورالعملهای جدید را ضروری دانست و بر تحقق آن تاکید کرد.
در ادامه این نشست، رییس سازمان نظام مهندسی استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای مجموعه مخابرات منطقه کردستان، خدمات و سرویس های این منطقه را مناسب دانست و افزود: ارائه محصولات مخابراتی با کیفیت مطلوب در نقاط مختلف محسوس است.
فریبرز خلیل الهی ادامه داد: با تلاش مهندسین عضو این سازمان و در راستای بیشترین همکاری و تعامل با مخابرات منطقه کردستان هر آنچه را که در چهارچوب قانونی قابل اجرا باشد دریغ نخواهیم کرد.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ دی ۹۹
461 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0