کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل

کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل

کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل ، صورت میگیرد تا عملیات سریع‌ تر به پیش برود. زمانی که سازه متروپل فرو ریخت، در 3 قسمت بخش ناپایدار باقی ماند

کد خبر: 010308001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ خرداد ۰۱ - ۷:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل ، صورت میگیرد تا عملیات سریع‌ تر به پیش برود. زمانی که سازه متروپل فرو ریخت، در ۳ قسمت بخش ناپایدار باقی ماند

کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل

کورورش خواجوی: انجام آورار برداری به روز در تغییر فرم سازه متروپل

رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان خوزستان بیان کرد:
آواربرداری متروپل براساس تغییر در فرم سازه به روز می‌ گردد
رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان خوزستان اظهار داشت: هر تغییر فرم در سازه متروپل رخ دهد براساس برنامه نیز آوار برداری به روز می‌شود تا عملیات سریع‌ تر به پیش برود.
کوروش خواجوی در مورد ساختمان متروپل بیان کرد: زمانی که سازه متروپل فرو ریخت، در ۳ قسمت بخش ناپایدار باقی ماند.
خواجوی ادامه داد: سازه یک بخش دارد که پایداری آن نسبی است و باید طی فرایندی تخریب گردد؛ البته بخش دیگری که اکنون فرو ریخته و بین این دو بخش نیز فصل مشترکی وجود دارد که دارای ۳ نقطه بحرانی است که اجسادی نیز در این بخش باقی مانده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان خوزستان با عنوان اینکه در این زمان امدادگران با رعایت نکات ایمنی در حال فعالیت هستند، افزود: اکنون یک کارگروه تخصصی متشکل از ۷ گروه دانشگاهی و کارشناس در حوزه پایداری سازه در محل در حال فعالیتند و جمع بندی نظرات آنها با محوریت سازمان نظام مهندسی انجام و در جلسات مدیریت بحران نیز نتایج ارائه و سپس تصمیم‌گیری انجام می ‌گردد.
خواجوی اظهار داشت: به منظور پایش لحظه‌ای این سازه ۳ گروه نقشه بردار بصورت مستمر نقاط بحرانی را پایش می‌ کنند و لحظه به لحظه به متخصصان گزارش می ‌دهند و هر تغییر فرم در سازه رخ دهد طبق برنامه نیز آوار برداری به روز می‌شود تا عملیات سریع‌تر به پیش برود.
خواجوی در مورد زمان اتمام عملیات آواربرداری گفت: این عملیات را نباید با نمونه‌های دیگر مقایسه کرد زیرا هر کدام یک مورد خاص است و نمی‌شود با دیگری مقایسه کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان استان خوزستان گفت: بعد از بحران وارد فاز تخریب کلی سازه خواهیم شد که طبق حدس و گمان این اتفاق در ۴ یا ۵ روز آینده اتفاق می ‌افتد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ خرداد ۰۱
198 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0