کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد

کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد

کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد ، ارائه امور رفاهی به اعضا در سازمان یک واقعیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

کد خبر: 010522004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۲ مرداد ۰۱ - ۸:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد ، ارائه امور رفاهی به اعضا در سازمان یک واقعیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد

کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد

کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان گفت: ضرورت ارائه خدمات رفاهی مطلوب به اعضا سازمان نظام مهندسی ساختمان
کوروش خواجوی، بر ضرورت ارائه خدمات رفاهی مناسب و مطلوب به اعضای سازمان تاکید کرد.
وی ادامه داد: ارائه امور رفاهی به اعضا در سازمان یک واقعیت است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
خواجوی گفت: در این راستا هیات مدیره دوره هشتم سازمان به جهت ارائه خدمات رفاهی مناسب، مطلوب و با کیفیت در راستای افزایش روحیه نشاط و شادابی و همچنین رضایت‌مندی هرچه بیشتر مهندسان، گامهای موثری برداشته از این طریق خدمتگزار اعضا است.
خواجوی به گزارش عملکرد چند ماه اخیر سازمان در بحث رفاه پرداخت و افزود: در سال ۱۴۰۰ به علت شیوع بیماری کرونا خدمات تفریحی و ورزشی در کلیه رشته ها تعطیل و فقط خدمات در خصوص تسهیلات بانکی و بیمه ای تامین اجتماعی به مهندسین ارائه گردید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان اظهار داشت: از تسهیلات بانکی می توان به اعطای تسهیلات بانک رسالت با نرخ دو درصد به ۹۹ نفر، تسهیلات بانک مهر با نرخ ۴ درصد به دویست و سی و دو نفر، تسهیلات با نرخ چهار درصد بانک تجارت به ۱۴۳ نفر و رفی ۱۷۵ نفر به بانک تجارت جهت دریافت تسهیلات با نرخ هجده درصد می توان اشاره کرد که ارائه این تسهیلات در سال ۱۴۰۱ طبق فراخوان و ثبت نام از اعضا ادامه دارد.
وی بحث بیمه تکمیلی را یکی از موضوعات مهم جهت ارائه به اعضا عنوان کرد و افزود: جهت بهره‌مندی اعضا و پرسنل سازمان و هم‌چنین خانواده‌ های آنان از خدمات بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث و هم‌چنین بیمه مسئولیت اعضا، تفاهم نامه ای با شرکت نوید رفاه ایرانیان (نماینده شرکت بیمه البرز) در سال ۱۴۰۰ منعقد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان تصریح کرد: طبق توافق سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان تأمین اجتماعی در جهت رفع مشکل بیمه تأمین اجتماعی اعضای سازمان، در سال۱۴۰۰، ۲۰۳ نفر از اعضا به بیمه شعبه یک تامین اجتماعی جهت بهره مندی از بیمه تامین اجتماعی معرفی شدند.
خواجوی از تفاهم نامه همکاری با هتل چهارستاره رضوان واقع در سرعین خبر داد و گفت: طبق این تفاهم نامه اعضای سازمان می توانند با تخفیفهای شصت درصد در سه ماهه اول سال، چهل درصد در سه ماهه دوم سال و هفتاد درصد در شش ماهه دوم سال در این هتل اقامت داشته باشند.
خواجوی با عنوان اینکه پی‌گیری ها جهت انجام تفاهم نامه با باشگاه های ورزشی آقایان و بانوان صورت گرفته است، افزود: تفاهم نامه ای با استخر راشا منعقد شده است که اعضا می توانند از طریق لینک رفاهی نست به ثبت نام و رزرو استخر اقدام کنند.
خواجوی در مورد آپارتمان سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در رامسر بیان کرد: هدف از خرید این آپارتمان یک سرمایه گذاری برای سازمان بود که در سال هشتاد و پنج پیش خرید شد ودر هیات مدیره دو دوره قبل برای انتقال سند و تحویل، پی‌گیری هایی انجام شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در این مورد گفت: در مجمع سال نود و هشت، مجوز فروش این آپارتمان و خرید یک واحد جایگزین آن در تهران گرفته شد اما به عللی مانند آماده نبودن سند و عدم انتقال آن بنام سازمان این کار تا الان انجام نشده است.
خواجوی با بیان اینکه این آپارتمان تاکنون مورد استفاده و سکونت هیچ یک از اعضا قرار نگرفته است گفت: انتقال سند این واحد به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در حال انجام است و به زودی این مهم رقم خواهد خورد.
خواجوی در خاتمه گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات اعضا دریافت خدمات رفاهی با کیفیت مطلوب است که بر آن هستیم در سال ۱۴۰۱ با تکیه بر پتانسیلهای موجود،گامهای موثری در این راه برداشته و رضایت حداکثری جامعه مهندسی خوزستان را در این خصوص کسب کنیم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ مرداد ۰۱
333 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0