رئیس نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد:

سازمان نظام مهندسی استان: کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تخلفات ساختمانی رتبه اول کشور را دارد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این استان با ۹۲ درصد تخلفات ساختمانی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: 3821 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۹۵ - ۳:۴۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،احمدرضا خورشیدی  اظهار داشت: تجهیزات، مصالح ساختمانی، مجریان ساختمانی و سازمان مهندسی همه مشکل دارند و نمی‌توان یک نفر را در ساخت و سازهای غیر اصولی استان مقصر دانست.کهگیلویه بویراحمد در زمینه تخلفات ساختمانی رتبه اول کشور

کهگیلویه بویراحمد در زمینه تخلفات ساختمانی رتبه اول کشور

زمینه تخلفات ساختمانی

کهگیلویه بویراحمد در زمینه تخلفات ساختمانی رتبه اول کشور

وی با بیان اینکه از تعداد ۱۱۰ کارگاه تولید تیرچه بلوک تنها ۱۵ مورد محصولات استاندارد دارند ابراز کرد: در صورت وقوع حادثه‌ای در این استان ساختمان‌های غیر اصولی قبرستانی می‌شود و مردم را در خود دفن می‌کند.

خورشیدی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی طبق قانون مصوب ۱۳۷۴ به عرصه فنی جامعه وارد شد عنوان کرد: تقویت ارزش‌های معماری و اسلامی، اعتلای جایگاه معماری و شهرسازی، ارتقای کیفیت ساختمان‌ها، افزایش ایمنی با کنترل و نظارت بر فعالیت‌های مهندسی ساخت و ساز و آموزش اعضا و شاغلان در این بخش از جمله مهم‌ترین وظیفه سازمان نظام مهندسی است.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی عوامل ساخت و ساز شامل طراح، ناظر، سرمایه‌گذار، سازنده و مالک افزود: به‌طور حتم در این صورت شاهد احداث ساختمان‌های باکیفیت و ایمن در شهرهای استان هستیم.

رئیس سازماننظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این سازمان در زمینه انجام وظایف خود به نحو مطلوب از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کند و هیچ گونه ملاحضه کاری انجام نمی‌شود.

منبع: تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۹۵
1074 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0