کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت

کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت

کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت با حضور رئیس و اعضا هیات مدیره سازمان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، امام جمعه به زمین زده شد

کد خبر: 990730008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ مهر ۹۹ - ۷:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت با حضور رئیس و اعضا هیات مدیره سازمان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، امام جمعه به زمین زده شد

کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت

کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سی سخت

کلنگ ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهر سی سخت با حضور مسئولان به زمین زده شد.
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای توسعه ی زیرساختها اقدام به تهیه زمین برای دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای دهدشت؛ سی سخت و گچساران کرد. این پروژه که همسو با اهداف توسعه ای متناسب با شرایط موجود کلنگ زنی گردید.
آئین کلنگ زنی ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان در شهرسی سخت با حضور رئیس و اعضا هیات مدیره سازمان، مدیر کل راه و شهرسازی استان، امام جمعه، اعضای شورای شهر و معاون فرماندار سی سخت مدیران برگزار گردید.
فردین یزدان‌پناه رئیس سازمان در حاشیه برگزاری این آئین بیان کرد: سازمان نظام مهندسی بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد است و هم اکنون بیش از ۴ هزار عضو دارد که با تمام توان در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و اعضا حرکت میکند.
وی در ادامه بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان مهم‌ترین و موثرترین ارگانی است که در عرصه ساخت و ساز در زمینه های نظارت، طراحی و اجرا نقش آفرینی میکند که مطمنا عملکرد آن در ارتقای کیفیت ساخت و ساز نقش ارزنده ای دارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به امید روزی که سازمان بتواند دفاتر نمایندگی و ساختمان مرکز استان را در آن چنان که باید شایسته ی اعضا احداث کند که این بناها تا سالیان متمادی نمادی مهم از کیفیت ساخت و ساز در استان از جنبه های مختلف اعم از رعایت حقوق شهروندی، استفاده از مصالح استاندارد؛ رعایت اصول معماری و شهرسازی اسلامی و سازه ای و …. باشد.
وی در بخشی از اظهارات خود از زحمات ارزشمند و همکاری همه جانبه اداره کل راه و شهرسازی و اعضا هیات مدیره سازمان برای مهیا نمودن زمینه واگذاری این زمینها به سازمان تقدیر و تشکر ویژه بعمل آورد.
نیک اقبالی مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی استان در این آئین با اشاره وقوع زلزله سال شصت و هشت در شهر سی سخت عنوان کرد: بعد از وقوع زلزله مردم شهر تصمیم گرفتند ساختمانهای خود را با رعایت اصول مقررات ملی ساختمان به صورت ویژه ای سازه ای احداث کنند که این خود بیانگر آن است که ما از وقوع آن زلزله درس گفته ایم که اگر خدای نکرده مجددا زلزله ای به وقوع بپیوندد آسیبهای کم‌تری را شاهد باشیم.
در این آئن نیز امام جمعه شهر سی سخت ضمن تقدیر و تشکر از اعضا هیات مدیره سازمان و مدیر کل راه و شهرسازی بر رعایت اصول معماری اسلامی در ساخت و سازها تاکید کردند.
معاون فرماندارسی سخت خانم روستا سی سخت نیز در خاتمه به ایراد سخنرانی پرداخت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۹۹
665 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0