حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا

حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا

حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا ، با انعقاد تفاهم نامه با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات اعضاء این سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا صورت می گیرد

کد خبر: 990727002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹ - ۸:۵۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا ، با انعقاد تفاهم نامه با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات اعضاء این سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا صورت می گیرد


حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا

حمایت تسهیلاتی سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد برای اعضا در دوران کرونا
فردین یزدان‌پناه، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد از انعقاد تفاهم نامه با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات اعضاء این سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبرداد.
وی از انعقاد تفاهم نامه با بانک تجارت برای دریافت تسهیلات اعضاء این سازمان در شرایط شیوع ویروس کرونا خبرداد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر حفظ جایگاه و شان مهندسی در جامعع، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد در راستای نقش حمایتی حوزه در شرایط کرونا، در چند ماه اخیر تقریبا دویست نفر از اعضا سازمان را جهت دریافت تسهیلات در شرایط شیوع ویروس کرونا به نام بانک تجارت معرفی کرده است.
مهندسین عضو سازمان جهت دریافت تسهیلات به پورتال سازمان مراجعه و ثبت نام نمایند.
وی ادامه داد: طبق این تفاهم نامه همه ی مهندسین عضو سازمان اعم از پروانه دار و بدون پروانه میتوانند جهت دریافت این تسهیلات به پورتال خود در سایت سازمان به آدرس kbeng.ir مراجعه و ثبت نام کنند و سازمان نیز به تفکیک لیست را به بانک اطلاع رسانی می نماید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: مبلغ وام برای مهندسین پروانه دار پنجاه میلیون تومان و بدون پروانه سی میلیون تومان است.
یزدان پناه با عنوان این که معرفی اعضا جهت دریافت تسهیلات بصورت گروهی بوده و اطلاع رسانی از طریق پیامک به عضو صورت می‌گیرد، اظهار داشت: تشکیل پرونده در محل بانک بوده و شرایط ضامنین طبق مقررات بانک مشخص می گردد.
وی، نداشتن بدهی در زمان معرفی اعضاء را الزامی دانست و ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان هیچ گونه تعهد و مسئولیتی در قبال باز پرداخت تسهیلات اعضا ندارد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد در خاتمه بیان کرد: بتوانیم این شرایط بحرانی را به بهترین نحو در تمامی زمینه ها پشت سر گذاشته و به سرعت از رکود خارج شویم و با یک شیب تند به سمت سلامتی و شکوفایی و اقتصادی پیش برویم.
منبع: آفتاب دنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مهر ۹۹
527 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0