مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر

مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر

مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر ، متاسفانه در همه مقیاس‌ از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری فرسودگی شهر با مشکلات زیادی روبرو هستیم

کد خبر: 000820006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ آبان ۰۰ - ۹:۲۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر ، متاسفانه در همه مقیاس‌ از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری فرسودگی شهر با مشکلات زیادی روبرو هستیم

مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر

مشکلات خرم آباد از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر
معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم‌آباد بیان کرد:
سرعت فرسودگی شهر خرم‌آباد خیلی زیاد است
معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت: در همه مقیاس‌ از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری و فرسودگی شهر با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
داریوش بارانی در مراسم معارفه هیات مدیره نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان لرستان که در محل سالن جلسات سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار گردید، ادامه داد: علی‌رغم همه اتفاقاتی که در حوزه مهندسی شهرداری می ‌افتد اما مجموعه مدیریت شهری اعم از اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری و سازمان نظام مهندس لرستان بعنوان بازوهای اصلی این مجموعه راه‌های نرفته خیلی زیادی دارد.
بارانی با عنوان اینکه سرعت فرسودگی خرم‌آباد بسیار زیاد است، تصریح کرد: متاسفانه در همه مقیاس‌ از مسائل راهبردی گرفته تا بازآفرینی شهری فرسودگی شهر با مشکلات زیادی روبرو هستیم.
وی با انتقاد از اینکه سرعت توسعه در خرم‌آباد کند است، افزود: در موضوع تاب‌آوری در این شهر مساله داریم و با کوچکترین اتفاقی شهر دچار بحران می ‌گردد.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم‌آباد با عنوان اینکه در ساخت و سازها عمر مفید ساختمان ‌ها خیلی کوتاه است، افزود: در دسترسی به کالا و خدمات و ترافیک این شهر بلاتکلیف است و حوزه منظری آن در آستانه فروپاشی است.
بارانی با تاکید بر اینکه در حوزه‌ های طراحی، نظارت و … با مشکلاتی مواجه‌ایم، گفت: متاسفانه یک نفر با یک ساخت و ساز نظم یک کوچه و محله را به هم می‌ریزد.
وی افزود: تفکر دو بعدی داریم در حالی‌که در این شهر به ندرت فضای دو بعدی وجود دارد.
وی با عنوان اینکه شهرداری ملجا صدور پروانه و پایان کار است، افزود: مجموعه شهرسازی و معماری دچار یک جنون همگانی شده است و فضا بسیار سخت و نیازمند اقدامات موثر و جدی است و قطعا باید در رسالت و ماموریت جدی‌تر گام برداریم و بین شهرداری و نظام مهندسی باید اتفاقاتی رخ دهد و مسائلی باید مرتفع گردد.
معاون معماری و شهرسازی شهرداری خرم‌آباد بر جدی گرفتن تعارض منافع تاکید کرد و گفت: علی‌رغم اینکه ممکن است بدنه فنی شهرداری علیه بنده اجماع گردد، ولی تابع قانون هستیم و انتظار داریم مابقی ارگان‌ها نیز موضوع تعارض منافع را جدی بگیرند.
وی گفت: در نخستین فرصت با اعضای هیات رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی استان جلساتی را برگزار خواهیم کرد و تلاش خواهیم کرد ارتباط بین دو دستگاه منشا خیر و برکت و رفع مشکلات باشد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ آبان ۰۰
463 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0