مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان

مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان

مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، طراحی گردید. این مسابقه با مشارکت 64 نفر در قالب چهل و دو گروه شرکت کننده با انتخاب 3 برگزیده به کار خود پایان داد

کد خبر: 991107005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ - ۱۰:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان ، طراحی گردید. این مسابقه با مشارکت ۶۴ نفر در قالب چهل و دو گروه شرکت کننده با انتخاب ۳ برگزیده به کار خود پایان داد

مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان

مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان
رییس نظام مهندسی ساختمان یزد در افتتاحیه نمایشگاه طاق خشتاننه بیان کرد:
مسابقه طاق خشتانه طبق رسالت های فرهنگی سازمان نظام مهندسی ساختمان طراحی گردید
علی اصغر زحمتکش بیان داشت: سازمان نظام مهندسی با پیشنهاد کارگروه خلاقانه و فناورانه و در راستای رسالتهای فرهنگی خود در زمینه پاس‌داشت میراث جهانی یزد اقدام به برگزاری مسابقه طاق خشتانه کرد.
نمایشگاه آثار مسابقه ملی طاق خشتانه یزد با حضور فرماندار یزد، رئیس دانشکده معماری دانشگاه یزد و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر یزد، رئیس و جمعی از مدیران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، و علاقه مندان به این حوزه در محل خانه مهندس در خیابان سید گلسرخ گشایش یافت.
وی در این مراسم با ارائه گزارشی از روند برگزاری مسابقه تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی با پیشنهاد کارگروه خلاقانه و فناورانه و در راستای رسالتهای فرهنگی خود در زمینه پاس‌داشت میراث جهانی یزد اقدام به برگزاری مسابقه طاق خشتانه کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: این مسابقه با مشارکت ۶۴ نفر در قالب چهل و دو گروه شرکت کننده با انتخاب ۳ برگزیده در بخش «فنی» و یک برگزیده در بخش «خلاقیت در ساخت» به کار خود پایان داد.
زحمتکش ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقه با استفاده از محصول فرهنگی خشتانه که شامل هزار و دویست خشت پخته شده، ملات ماسه بادی و چسب چوب و ابزار تخصصی است، طاقی با دهانه ثابت سی سانتی متر و حداکثر ارتفاع بیست و پنج سانتی متر بر روی صفحه ام دی اف هشت میلی متر با ابعاد ۲۵ در ۴۵ سانتی متر سازه هایی را ایجاد کردند که در نهایت طبق ایتم هایی نظیر تحمل بار و …. داوری شدند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: استفاده از متریال بازگشت پذیر به طبیعت کمک خواهد کرد تا نسل جدید بهره بیشتری از محیط زیست ببرند.
در ادامه این مراسم مسئول کارگروه و مدیر اجرایی مسابقه طاق خشتانه یزد با تشکر از رئیس وقت سازمان و هیات مدیره دور هشتم بیان کرد: تفکر فعلی مدیران سازمان به ما کمک کرد تا بتوانیم این مسابقه را در سطح ملی برگزار کنیم که پیش از این سبک نگاه در سازمان کمتر وجود داشته است.
احسان نوری با اشاره به اینکه این مسابقه حاصل ایده های کارگروه رویداد های خلاقانه و فناورانه سازمان بوده است.
در ادامه این مراسم جوایز نفرات منتخب اهدا گردید و نمایشگاه آثار رسما گشایش یافت.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۹
462 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0