جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری

جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه خاطر نشان ساخت: جامعه مهندسان در کلیه بحران ‌ها در کنار مردم بوده‌اند. جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری برگزار شد

کد خبر: 990201002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ اردیبهشت ۹۹ - ۶:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: جامعه مهندسان در کلیه بحران ‌ها در کنار مردم بوده‌اند

جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری

جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری

امروز یک‌شنبه سی و یکم فروردین ماه نود و نه، جلسه کاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با رؤسای کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن شرکت‌های پیمانکاری و انجمن شرکت‌های مهندسین مشاور سازمان نظام مهندسی با حضور کهریزی مدیرکل دفتر فنی استانداری برگزار گردید.

مهرداد سالاری معاون عمرانی استاندار کرمانشاه بیان کرد: شیوع ویروس کرونا یک بحران فراگیر در دنیا و هم‌چنین کشور ما ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از مردم حقوق بگیر بخش دولتی و تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و بعنوان کارگر در پروژه‌‌های عمرانی و ساختمانی و دیگر حوزه های خدماتی مشغول بکار هستند و در این ایام به اجبار در خانه مانده اند و بیکار شده اند‌.

سالاری گفت: دولت با وجود تحریم‌ های گسترده اقتصادی دشمنان و کاهش درآمدهای نفتی، کمک ‌های معیشتی در اختیار قشر کم درآمد گذاشته و پرداخت وام ۱ میلیون تومانی به سرپرستان خانوار را در دستور کار دارد.

وی گفت: تشکلهای حرفه ای و توانمند استان مانند کانون کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، انجمن شرکت ‌های پیمان‌کاری و انجمن شرکت‌های مهندسین مشاور همیشه در همه تنگناهای مختلف مثل زمین لرزه و سیل در کنار اقشار آسیب پذیر بوده‌اند و در این بحران کرونا هم این عزیزان را یاری خواهند کرد.

وی، در بخش دیگری از اظهاراتش تصریح کرد: در این شرایط دشوار اقتصادی لزوم راه‌اندازی پروژه های ساختمانی و عمرانی کاملا احساس می گردد و بزودی براساس پروتکل‌ های بهداشتی فعالیت خود را میتوانند شروع کنند.

سالاری هم‌چنین افزود: طی این سال ‌ها موضوع تولید همیشه محور برنامه‌ها کلان کشور بوده و امسال نیز به نام سال جهش تولید نام‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: حوزه ساختمان یکی از بخش ‌هایی است که رونق گرفتن آن می ‌تواند یک جهش در اکثر بخش ‌های تولیدی ایجاد کند و در کنار آن دغدغه‌های مسکن مردم را نیز مرتفع کند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: مدیریت ارشد استان آماده است کلیه توان خود را در زمینه تسهیل‌گری و رفع موانع پیش روی حوزه مسکن بکار گیرد و در صورت لزوم در سطح ملی برای رفع موانع جدی تر، رایزنی کند‌.

منبع: فرتاک نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ اردیبهشت ۹۹
374 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0