استان کرمان جزو منطقه های خطر نسبی زیاد در کشور است مسئول نمایندگی‌ های نظام مهندسی ساختمان استان کرمان بیان کرد:

استان کرمان جزو منطقه های خطر نسبی زیاد در کشور است

محمد‌علی بدیعی در نخستین جلسه هم‌ اندیشی اعضای شهرداری و سازمان نظام مهندسی در محل سینما آزادی شهر زرند با بیان این که دغدغه اصلی سازمان نظام مهندسی حفظ منافع مردم است، عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی و مردم باید در کنار یک دیگر باشند و اگر این گونه نباشد، متضرر می‌ شود.

کد خبر: 960830002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶ - ۵:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد‌علی بدیعی در نخستین جلسه هم‌ اندیشی اعضای شهرداری و سازمان نظام مهندسی در محل سینما آزادی شهر زرند با بیان این که دغدغه اصلی سازمان نظام مهندسی حفظ منافع مردم است، عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی و مردم باید در کنار یک دیگر باشند و اگر این گونه نباشد، متضرر می‌ شود.استان کرمان جزو منطقه های خطر نسبی زیاد در کشور است

استان کرمان جزو منطقه های خطر نسبی زیاد در کشور است

استان کرمان جزو منطقه های خطر نسبی زیاد  در کشور است

 

بدیعی با تاکید بر این که بیست و یک نمایندگی سازمان نظام مهندسی در استان کرمان فعالیت می ‌کنند، ادامه داد: سازمان نظام مهندسی استان کرمان سیزده هزار عضو فاقد پروانه و شش هزار عضو با پروانه دارد.
وی با اعلام این که نخستین نمایندگی سازمان نظام مهندسی در رفسنجان آغاز به کار کرده است، گفت: شهرستان زرند از لحاظ وسعت نظام مهندسی پنجمین شهرستان در استان کرمان است.
مسئول نمایندگی ‌های نظام مهندسی استان کرمان مهم ترین مشکل سازمان نظام مهندسی را نبود مجری ذی ‌صلاح عنوان کرد و ادامه داد: توانایی و توانمندی ناظر سازمان نظام مهندسی معرفی افراد متعدد به شهرداری است و اعتبارات خوبی در سازمان نظام مهندسی برای شهرستان زرند در نظر گرفته شده است.

استان کرمان جزو منطقه های خطر نسبی زیاد در کشور است


وی با اشاره به این که استان کرمان جزو مناطق خطر نسبی زیاد در کشور است، خاطر نشان کرد: سال پیش سازمان نظام مهندسی استان کرمان بهترین سازمان نظام مهندسی در کشور انتخاب گردید.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام مهندسی برق قدرت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۹۶
1642 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0