همایش بررسی ناپیوستگی های جوش در صنعت ساختمان فرماندار کرمان

سخنان فرماندار کرمان در نخستین نشست با منتخبان شورای اسلامی شهر کرمان

فرماندار کرمان با بیان این که این شورا حاصل خرد جمعی مردم کرمان است؛ بیان کرد: شهر کرمان بعنوان مرکز استان باید در حوزه دانشگاهها، بازار فروش، بهداشت و درمان، امنیت، امور اداری و اجرا بتواند استان را هم پشتیبانی کند.

کد خبر: 960419012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ تیر ۹۶ - ۱۱:۳۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، فرماندار کرمان با بیان این که این شورا حاصل خرد جمعی مردم کرمان است؛ بیان کرد: شهر کرمان بعنوان مرکز استان باید در حوزه دانشگاهها، بازار فروش، بهداشت و درمان، امنیت، امور اداری و اجرا بتواند استان را هم پشتیبانی کند.سخنان فرماندار کرمان در نخستین نشست با منتخبان شورای اسلامی

 

سخنان فرماندار کرمان در نخستین نشست با منتخبان شورای اسلامی

سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمان

سخنان فرماندار کرمان در نخستین نشست با منتخبان شورای اسلامی

 

محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان در نخستین نشست با منتخبان شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره بفرمان حضرت امام(ره) برای تشکیل شوراها گفت: اگر در حال حاضر مرجعی به نام شوراها وجود دارد یادگار آن عزیز سفر کرده است.

توحیدی با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه بیست و نهم اردی بهشت ماه سال نود و شش ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که ما و شما در این حماسه بزرگ نقش داشتیم البته نقش اصلی را مردم داشتند نقش بعد مربوط بکسانی است که بعنوان داوطلب وارد عرصه انتخابات گردیدندو سرمایه ها و حیثیت اجتماعی و مادی خود را در معرض رأی مردم قرار دادند تا این مشارکت عظیم رقم خورد.
وی تصریح کرد: در این دوره در بحث انتخابات رکورد مشارکت هشتاد درصدی برای مردم شهرستان ثبت شد حضور بیش از چهارصد و سیزده هزار نفر از مجموع پانصد و بیست و یک هزار نفر واجدین شرایط مشارکتی کم نظیر است در شهر کرمان دویست و هشتاد و شش هزار نفر در انتخابات شرکت داشتند. در دور قبلی شوراها سیصد و دوازده هزار نفر شرکت داشت نفر اول در انتخابات شورای شهر چهارمین دوره سی هزار رأی و در این دوره چهل و نه هزار رأی داشت.
فرماندار کرمان با اشاره به این که در این دوره چهل شعبه اخذ رأی در شهر کرمان نسبت به انتخابات قبلی اضافه کردیم تنها شهرستانی بودیم که این ریسک را را وجود مشکلات بسیاری که برای پیدا کردن و تجهیز مکان وجود داشت پذیرفتیم؛ افزود: انتخابات در چارچوبه قانون و با رعایت مُر قانون اجرا گردید دست اندرکاران با قانون مندی ، دیانت و سلامت کار کردند البته انتخاباتی در این اندازه حتما باید بسمت الکترونیکی شدن و ابزارها و امکانات جدید برود.


وی تاکید کرد: من به این انتخابی که از طرف مردم صورت گرفته خیلی خوش بین هستم؛ جمعی از افراد کارآزموده، مؤمن، با تجربه، با سابقه های درخشان و تجارب ارزش مند، ترکیبی از افراد متخصص در عمران شهری، مسایل اجتماعی، مرتبط با نشریات و آشنا با افکار عمومی که در حوزههای فرهنگ و دانشگاه، بهداشت و درمان، نظام مهندسی و سازه مهارت دارند در پنجمین دوره شورای شهر کرمان گرد هم آمده بودند.
توحیدی با اعلام این که این شورا حاصل خرد جمعی مردم کرمان است و انتظار میرود با حرکت قانون مند و ضابطه مند در ادامه کار نیز بتواند اعتماد عمومی را مجدد جلب کند؛ بشرح وظایف و اختیارات گسترده ی نظارتی شوراها و ضرورت آشنایی کامل اعضای جدید با این موارد هم اشاره کرد و گفت: تنها در اموری که نظارت بر آن ها بعهده شوراها گذاشته شده است ده ها مورد را میتوان نام برد.
وی با تجلیل و تقدیر از عملکرد مطلوب شورای چهارم شهر کرمان و ذکر این نکته که انصافاً در دوره قبل نیز کارهای بزرگی در کرمان انجام شد که جای تقدیر دارد؛ یاد آور شد: مصوبات کلانشهرها و شهرهای بزرگی مانند کرمان مستقیماً بر روی پایگاه وزارت کشور گذاشته میشود بنابراین اگر تطابق کامل با قانون در آن ها رعایت نشود همه ما باید جواب گو باشیم.
توحیدی، شهر کرمان را به لحاظ واقع شدن در مرکز استان شهر مهمی دانست که باید در حوزه دانشگاهها، بازار فروش، بهداشت و درمان، امنیت، امور اداری و اجرا بتواند استان را نیز پشتیبانی کند و در خطاب به منتخبان جدید شورای شهر کرمان عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم کمک دهیم شما عصاره ی قوه عاقله شهر و حاصل حضور ده ها هزار نفر جمعیت رای دهنده اید بنشینید فکر کنید مسائل و مشکل ها را احصاء کنید و راه حل ارائه کنید.
منبع : خبرگزاری شبستان

 

دانلود رایگان منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ تیر ۹۶
1171 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0