مسئولین فنی معادن چشمهای نظارتی سازمان هستند نعمت زاده مطرح کرد:

۳ تا تصویر برداشتید کافیه، به خبرنگاران اجازه سوال بدهید

آخرین جلسه مطبوعاتی وزیر صنعت، معدن وتجارت از طرف ده شبکه تصویری پوشش خبری داشت، به گونه ای که نود درصد خبرنگاران در پشت سرآن ها قرار داشتند و با اعتراض یکی ازآن ها، نعمت زاده بیان کرد: 3 تا تصویر برداشتید، بس است و بفرمایید عقب و به خبرنگاران اجازه دهید تا سوال های خود را مطرح کنند.

کد خبر: 960410015 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ تیر ۹۶ - ۵:۰۹ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، آخرین جلسه مطبوعاتی وزیر صنعت، معدن وتجارت از طرف ده شبکه تصویری پوشش خبری داشت، به گونه ای که نود درصد خبرنگاران در پشت سرآن ها قرار داشتند و با اعتراض یکی ازآن ها، نعمت زاده بیان کرد: ۳ تا تصویر برداشتید، بس است و بفرمایید عقب و به خبرنگاران اجازه دهید تا سوال های خود را مطرح کنند.۳ تا تصویر برداشتید کافیه به خبرنگاران اجازه سوال بدهید

3 تا تصویر برداشتید کافیه به خبرنگاران اجازه سوال بدهید

سازمان نظام مهندسی معدن

۳ تا تصویر برداشتید کافیه به خبرنگاران اجازه سوال بدهید

محمد رضا نعمت زاده قبل از ظهر شنبه بمناسبت روز ملی صنعت ومعدن بجمع خبرنگاران آمد و به بیست سوال رسمی خبرگزاریها، روزنامه ها و پایگاههای خبری پاسخ داد .
** نعمت زاده برای شرکت در این جلسه خبری از محمد رضا بهرامن رییس خانه معدن، بهرام شکوری رییس کمیسیون معادن وصنایع معدنی اتاق ایران، ابوالفضل روغنی رییس کمیسیون صنایع اتاق ایران، نادعلی اسماعیلی رییس سازمان نظام مهندسی معدن، علی صدری رییس خانه صنعت، معدن وتجارت جوانان ایران دعوت کرده بود که او را هم راهی کنند، ولی از این جمع رییس خانه معدن و رییس کمیسیون معادن وصنایع معدنی اتاق ایران هریک حدود صد و بیست ثانیه فرصت توضیح یک موضوع معدنی را پیدا کردند.
وی ادامه داد: روز گذشته زیر کولر نشسته ام و سرما خورده ام ، اگر صدای من گرفته، پوزش میخواهم و شما هم تحمل کنید تا کار را پیش ببریم .
هنگامی که صدای اعتراض خبرنگاری بلند شد که همهمه تصویربرداران مانع از دریافت دقیق سخنان وزیر است ، و تجمع آن ها در جلوی میز اولیه نشست، یکی از تصویر برداران اظهار داشت: آقای نعمت زاده بمناسبت روز ملی صنعت و معدن، این جلسه خبری توسط یکی از شبکه ها پخش مستقیم دارد، آن گاه قدری سروصداها فروکش کرد .
هنگامیکه یک خبرنگار خانم بعنوان آقا مورد خطاب قرار گرفت تا بطرح سوال بپردازد،وی عنوان کرد : مثل این که این جا همه چیز قاطی شده و اسامی خانم و آقا معلوم نیست و نعمت زاده اذعان کرد: آقا جنسیت افراد را تغییر ندهید .


شمار خبرنگاران برای طرح سوال سی و شش نفر اعلام شد، ولی تعداد بیست نفر این فرصت را پیدا کردند تا در زمینه تولید کاتالیست برای صنایع مختلف از جمله پتروشیمی، موضوع مهم ترین دستاورد بخش صنعت ومعدن در دولت یازدهم، موافقت یا مخالفت با ادغام یا تفکیک صنعت و معدن از تجارت، قیمت خودرو ۲۰۰۸ ، نقش شورای رقابت در قیمتگذاری، همکاریهای اقتصادی با قطر، هشت طرح فولاد استانی، تفاهم ایدرو با رنو ، مصرف انرژی در صنایع، وضعیت تولید پراید، توقف ادغام اتحادیه های صنفی، مساله قاچاق دخانیات و تامین زیر ساختهای مورد نیاز برای تحقق ظرفیت پنجاه و پنج میلیون تن فولاد از جمله سوال های مطرح شده بود.
ازدحام خبرنگاران سبب شد تا پشت سر افرادیکه کنار میز کنفرانس خبری حاضر بودند، تعداد زیادی صندلی ردیف گردد تا حاضران به خوبی بتوانند این نشست خبری را پوشش دهند.
محمد رضا فیاض معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ها و سید مهدی نیازی مدیرکل دفتر آمار و فرآوری داده های وزارت خانه آخرین اطلاعات و داده های آماری را در این نشست بدست وزیر میرساندند تا اعداد و ارقام به روز باشد و درست به دست اصحاب رسانه برسد .
مدت زمان مصاحبه صد و بیست دقیقه تعیین شده بود که نعمت زاده با تاخیر ۵ دقیقه ای رسید و بعد از گزارش ۵ دقیقه ای معاون توسعه مدیریت منابع وزارت خانه، حدود صد و پنج دقیقه با سینه ای گرفته عمل کرد ۴ ساله وزارت صنعت را توضیح داد.
طبق روال نشستهای خبری وزیر صنعت، بیش ترین وقت و سوالها پیرامون بخش خودرو بود و هم چون همیشه کم ترین سهم وزمان بخش معدن داشت که نشان داد، خبرنگاران بخش معدن، در این نشستها کم تر حضور پیدا میکنند .
مقرر است مراسم رسمی روز ملی صنعت ومعدن هفدهم تیرماه جاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری با مشارکت نه تشکل صنعتی و معدنی بخش خصوصی برگزار گردد .
منبع : قم پرس

 

فیلم آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۶
1147 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0