نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری

نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری

نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری ، و میراث فرهنگی و گردشگری در مورد محدوده دستورالعمل و نحوه اجرا برگزار گردید

کد خبر: 010729008 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ مهر ۰۱ - ۸:۵۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ، نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری ، و میراث فرهنگی و گردشگری در مورد محدوده دستورالعمل و نحوه اجرا برگزار گردید

نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری

نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری

برگزاری نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری با نمایندگان شورای شهر، شهرداری و میراث فرهنگی و گردشگری

نشست مشترک اعضا کمیته سیما و منظر شهری سازمان با حضور نمایندگان شورای شهر،شهرداری و میراث فرهنگی برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی در خصوص اجرایی شدن دستورالعمل نمای شهری با حضور اعضای کمیته سیما و منظر شهری سازمان  و نمایندگان دستگاه های اجرایی، معاون شهرسازی و شهرداری بیرجند و نمایندگانی از طرف اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی و شورای شهر در مورد محدوده دستورالعمل و نحوه اجرا برگزار گردید.

در آغاز این نشست اعضا حاضر نظرات و پیشنهادات خود را در مورد دستورالعمل نمای شهری ارائه و پیشنهادات مدنظر مورد بحث قرار گرفت.

رونقی، عضو کمیته سیما و  منظر سازمان در این نشست موضوع و گستره شمول آیین نامه و نحوه بررسی و نظارت بر نقشه های طراحی و اجرایی ارائه مشوق های ساختمانی و…را مورد بحث قرار داده و پیشنهاد سازمان در مورد نحوه اجرای دستورالعمل را یاداور شد.

فخیم زاده، رییس کمیته سیما و منظر سازمان نیز با اشاره به نکات دستورالعمل اظهار داشت: این دستورالعمل در سازمان تهیه و در کمیته سیما و منظر نهایی و این دستورالعمل بر مبنای ضوابط طراحی نما در کمیته نمای شهرداری بررسی خواهد شد.

در این نشست مقرر گردید، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان نسبت به اطلاع رسانی به دفاتر طراحی و مهندسین ناظر اقدام نموده و زمان اجرای مصوب توسط شهرداری را اعلام کند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان جنوبی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۰۱
240 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0