جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار ، و اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد. در آغاز نشست، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ایام ا... دهه مبارک فجر را تبریک گفت

کد خبر: 991125004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ بهمن ۹۹ - ۱۰:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار ، و اعضای شورای شهر اردبیل برگزار شد. در آغاز نشست، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ایام ا… دهه مبارک فجر را تبریک گفت

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار

جلسه مشترک اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان اردبیل با شهردار
جلسه مشترک اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل
نشست مشترک اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل برگزار گردید.
در آغاز نشست محمدرضا انوری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر، از تعامل گسترده ی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردبیل با سازمان تقدیر کرد و افزود: تعاملات بین شهرداری و سازمان در زمینه های مختلف از جمله الکترونیکی کردن مکاتبات فی ما بین از الزامات سازمان و شهرداری بوده و این روند همکاریها باعث کاهش فرآیند های زاید و بوروکراسی های اضافی شده است.
انوری ابراز امیدواری کرد که این همکاری با بخش های مختلف شهرداری در آینده نزدیک بیش از پیش ادامه خواهد یافت.
در ادامه هر یک از اعضای هیات مدیره به بیان مواردی از جمله سنگ فرش کردن محوطه ساختمان شماره دو، اخذ پایان کار برای ساختمان و احیای یک باب خانه مشروطه و رفع موانع موجود بین سازمان و شهرداری را خواستار شدند.
سپس اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن قدردانی از بانیان نشست به بیان نکاتی در راستای همکاریهای بیشتر سازمان و شهرداری از جمله تسهیل در امور مربوط به نقشه و صدور پروانه، پویا نمودن کمیته نما و منظر شهری، پیش‌گیری از تخلفات ساختمانی و ارائه گزارشات تخلف ساختمانی به موقع، مشکل آتشنشانی در ساختمان‌ها و احیای کمیته ترافیک با مشارکت شورا و شهرداری و در نهایت الکترونیکی شدن مکاتبات فی مابین تاکید کردند و خواستار تشکیل کارگروه متشکل از راه و شهرسازی ، شهرداری و نظام مهندسی شدند.
حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل نیز ضمن تشکر و قدردانی از اعضای هیات مدیره و شورای اسلامی شهر بر لزوم تشکیل کارگروه مشترک تاکید کرد و افزود: بالغ بر سی مورد از نکاتی که در جلسه مطرح گردید، قابلیت اجرایی و پی‌گیری دارد .
لطف اللهیان ادامه داد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی به عنوان بخش مهمی از مدیریت شهری و بهترین نهاد برای خدمت به عموم مردم است که با سیصد نوع خدمت همچون عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و آموزشی فعالیت میکنند و سرلوحه خدمت رسانی برای اقشار مختلف جامعه هستند.
شهردار اردبیل، در ادامه از تصویب تعرفه بهای خدمات شهری در شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: بالغ بر نود درصد از بودجه شهری در سال جاری تحقق یافته که برای سال آتی بودجه هزار میلیاردی پیش بینی و تقدیم شورا خواهد شد.
در ادامه وی، به اجرای دو پروژه مهم و بزرگ در شهر اشاره کرد و افزود: نخستین مورد اجرای پروژه های مختلف در شورابیل بوده که در داوری بین المللی در تهران برنده جایزه خشت طلائی شد و دومین پروژه مهم نیز اجرای پل قدس است.
شهردار اردبیل افزود: علت تاخیر در اجرای پروژه پل قدس تغییرات قیمتی که به صورت وسیع اتفاق افتاده که خارج از توان مالی شهرداری بوده و با این حال این پروژه به طول عرشه هزار متری و پیشرفت هشتاد و پنج درصدی فیزیکی، در سریع ترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ بهمن ۹۹
493 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0