جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک ، انواع تسهیلات ساخت مسکن، توسعه فضاهای ناکارمد شهری و بافتهای فرسوده برگزار شد

کد خبر: 991107001 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ بهمن ۹۹ - ۹:۴۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک ، انواع تسهیلات ساخت مسکن، توسعه فضاهای ناکارمد شهری و بافتهای فرسوده برگزار شد

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک

جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی، با هدف معرفی خدمات بانک
جلسه بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی برگزار گردید
در جلسه مشترک بانک مسکن و سازمان نظام مهندسی به معرفی خدمات بانک، انواع تسهیلات ساخت مسکن، توسعه فضاهای ناکارمد شهری و بافتهای فرسوده اشاره و بر اهمیت برقراری تعامل بین نهادها و سازمانهای مرتبط با بخش مسکن تاکید گردید.
این نشست، با هدف معرفی خدمات بانک، انواع تسهیلات ساخت مسکن، توسعه فضاهای ناکارمد شهری، بافتهای فرسوده و هم‌چنین تمهیدات بانک در پرداخت تسهیلات بیشتر به سازندگان حرفه ای، به میزبانی بانک مسکن استان برگزار گردید.
مرتضی دهداری زاده مدیر شعب بانک مسکن استان لرستان با تاکید بر اهمیت برقراری تعامل بین نهادها و سازمانهای مرتبط با بخش مسکن، افزود: بانک مسکن بعنوان تامین کننده مالی بخش عظیمی از تسهیلات ساخت پروژه های مسکونی در حال احداث در سطح استان انتظار دارد سازمان ها و نهادهای مرتبط با بخش ساختمان و ذی نفع از آن مانند: اداره کل راه و شهرسازی، نظام مهندسی، شهرداری،… ، تعاملات مالی بیشتری با بانک مسکن داشته باشند.
دهداری زاده ادامه داد: وجود این تعاملات و انتخاب بانک مسکن بعنوان بانک عامل جهت انجام تراکنشهای مالی از سوی نظام مهندسی، شهرداری و… می تواند به توانمند سازی بانک در پرداخت تسهیلات بدون سپرده بیشتر به سازندگان واحدهای مسکونی کمک کند که در نهایت منجر به رونق بازار ساخت و ساز مسکن و انتفاع این سازمان ها و نهادها خواهد شد.
وی ادامه داد: در ارتباط بین نهادها و سازمان های مرتبط با بخش مسکن چنان‌چه شهرداری ها هم با تعامل بیشتر وارد عرصه گردند، قطعاً می توان شاهد تغییرات چشم‌گیر در رونق صنعت ساختمان و در پی آن خروج بخش مسکن از رکود بود. بانک مسکن طبق چشم انداز جدید خود سعی دارد با پرداخت تسهیلات بیشتر و هدفمندتر به سازندگان حرفه ای که از فناوریهای نوین در صنعت ساختمان جهت احداث واحدهای مسکونی استفاده میکنند کیفیت و سرعت ساخت مسکن جدید در کشور را افزایش دهد.
مدیر شعب بانک مسکن لرستان در خاتمه اظهارات خود افزود: بانک مسکن تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه مسکن است که میتواند خدمات و تسهیلات متنوعی در این زمینه به کارکنان و اعضای سازمان نظام مهندسی ارائه دهد و در صورت تنظیم تفاهم نامه، سازمان و اعضای آن میتوانند علاوه بر بهره مندی از انواع حسابهای سپرده ای بانک مسکن، از انواع تسهیلات قابل پرداخت در حوزه مسکن و ساختمان نیز بهره مند گردند.
در ادامه این نشست، سعید بارانی رییس سازمان نظام مهندسی استان لرستان نیز با ابراز تمایل نسبت به ایجاد تعاملات مالی بیشتر با بانک مسکن بیان کرد: یقینا برقراری ارتباط موثر بین دو سازمان نظام مهندسی و بانک مسکن یک تعامل موفق است که منافع طرفین در آن محقق می گردد.
وی تصریح کرد: عزم استانی و محلی و انسجام و تعامل دستگاهها و سازمان های ذی‌ربط در بخش مسکن را بهترین و سریع ترین روش برای حل مسائل و مشکلات در این حوزه دانست و گفت: استفاده از ظرفیت های ایجاد شده توسط بانک مسکن میتواند موجب ارتقاء کیفیت و کاهش بهای تمام شده مسکن گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی لرستان گفت: ایجاد این تعاملات بیشتر بین نظام مهندسی و بانک مسکن میتواند موجبات رونق بیشتر بازار ساخت و ساز را فراهم آورد وی همچنین به ضرورت برخورداری طرفین از منافع این گونه ارتباطات تاکید کرد و آن را شرط لازم و کافی تمامی تفاهم نامه ها دانست.
منبع: هیبنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۹
526 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0