جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، به منظور هماهنگی برای نظارت بیشتر بر فرآیند ساخت و سازها و اجرای لوله کشی گاز ساختمانهای این مجموعه برگزار گردید

کد خبر: 000231008 تاریخ انتشار: جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ، به منظور هماهنگی برای نظارت بیشتر بر فرآیند ساخت و سازها و اجرای لوله کشی گاز ساختمانهای این مجموعه برگزار گردید

جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد
نظارت بر ساخت و سازهای کاریزبوم افزایش می یابد
جلسه مشترک رئیس و مسئولین فنی مجموعه کوثر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، به منظور هماهنگی برای نظارت بیشتر بر فرآیند ساخت و سازها و اجرای لوله کشی گاز ساختمانهای این مجموعه برگزار گردید.
به منظور پیگیری پروانه‌های ساختمانی صادر شده توسط سازمان و گزارش هایی که مهندسین در گذشته ارسال کرده بودند، جلسه مشترکی با حضور مسئولین فنی مجموعه کوثر و سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزار گردید.
در این جلسه بحث تمدید پروانه ها و نظارت بیشتر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بر ساخت و سازهایی که در حال حاضر در این مجموعه قوت گرفته است مطرح و توافق لازم حاصل گردید.
در این جلسه مقرر گردید کارگروهی برای تعریف فرایند و گردش کار صدور پروانه و نظارت دقیق ناظرین بر روی ساخت و سازهای مجموعه کاریزبوم تشکیل و طی جلسات آتی تصمیمات لازم گرفته شود.
هم‌چنین پیشنهاد شد پروژه های بزرگی که در مجموعه کوثر با قابلیت تفریحی و گردشگری اجرا می ‌گردد، به روش مسابقه توسط سازمان نظام مهندسی به فراخوان گذاشته شود تا در این مجموعه طرح های ایرانی و با کیفیت مناسب مورد استفاده قرار گیرد.
بحث نظارت بر شبکه گاز داخلی واحدها و انتقال گاز به مجموعه کوثر با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و شرکت گاز استان از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۰۰
1292 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0