نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان ، با حضور احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید

کد خبر: 000927003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۷ آذر ۰۰ - ۹:۰۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان ، با حضور احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان

نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان
نشست مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان بهزیستی استان اصفهان برگزار گردید
در این نشست که با حضور احمد بناکار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و ولی اله نصر مدیرکل بهزیستی استان برگزار گردید؛
آرش بخشی نائب رئیس، خانم قاسمی دبیر و خانم مهرآرام از اعضای هیات مدیره سازمان و هم‌چنین خانم مولایی مسئول دبیرخانه مناسب سازی بهزیستی استان حاضر بودند.
در ابتدای نشست نصر ضمن تبریک انتخاب اعضای هیات مدیره جدید بر ضرورت همکاری ویژه سازمان با بهزیستی در مورد مناسب سازی تاکید کرد.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: بحث مناسب سازی صرفا جهت بهبود شرایط زیستی برای معلولین نیست .
نصر با اشاره به آمار گفت: تا سال ۱۴۳۰ یک سوم جمعیت کشور بالای شصت سال دارند و مبحث مناسب سازی به آسایش افراد در سنین پیری کمک خواهد کرد.
وی در خاتمه، ضمن تشکر از همکاری گسترده سازمان نظام مهندسی ساختمان با سازمان بهزیستی خواستار ادامه هرچه بهتر روند همکاری ها شد.
در ادامه جلسه آرش بخشی ضمن تقدیر از روحیه و پشتکار مسئولین برای پی‌گیری مسائل مرتبط با مناسب سازی ادامه داد: این مهم با توجه به اهمیت و گستردگی نیاز به پی‌گیری و اجرای گام به گام دارد.
نائب رئیس اول سازمان بررسی مباحث مناسب سازی در کلیه ساختمانهای تجاری و اداری را گام اول مسیر دانست و افزود: فرهنگ سازی بخش عظیمی از فعالیت در این حوزه را شامل می گردد.
وی در ادامه پیشنهاد اختصاص بخشی از برنامه فرهنگی و آموزشی سازمان به مناسب سازی را مطرح کرد.
خانم قاسمی نیز با اشاره به مصوب شدن تشکیل کارگروه مناسب سازی در هیات مدیره سازمان ابراز امیدواری کرد، با همکاری خوبی که میان سازمان نظام مهندسی و معاونت شهرسازی و معماری شهرداری به وجود آمده است به زودی نتایج مثبتی حاصل شود.
در خاتمه، احمد بناکار ضمن اشاره به همکاری گذشته سازمان با مجموعه بهزیستی در نمایشگاه صنعت ساختمان گفت: سازمان با بحث مناسب سازی ساختمان بیگانه نیست و با تشکیل کارگروه مربوطه تمام تلاش خود را در حدود اختیارات انجام خواهد داد اما همه موارد هم در اختیار سازمان نظام مهندسی ساختمان نیست. رئیس سازمان همچ نین با اشاره به مبحث آموزش از برنامه ریزی آموزشی برای این موضوع در بخش آموزش های غیرمصوب سازمان خبر داد و گفت: در مواردی مانند مناسب سازی شرایط آزمونهای ورود به حرفه هم با آنکه در حدود اختیارات سازمان نیست اما نامه نگاریها و ارائه پیشنهادات صورت می‌گیرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ آذر ۰۰
381 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0