جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان

جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان

جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان ،برگزار شد، این نشست، با هدف بررسی و نظارت بر مصالح و فرآیند ساختمان و ایجاد بستر مناسب به منظور تبادل تفاهم‌نامه فی‌مابین، تشکیل گردید

کد خبر: 990301002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ خرداد ۹۹ - ۱:۱۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان ،برگزار شد، این نشست، با هدف بررسی و نظارت بر مصالح و فرآیند ساختمان و ایجاد بستر مناسب به منظور تبادل تفاهم‌نامه فی‌مابین، تشکیل گردید

جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان

جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان

برگزاری جلسه مشترک با مدیران سازمان استاندارد استان تهران

جلسه مشترک مدیران ارشد نظام مهندسی ساختمان استان تهران و اداره کل استاندارد استان تشکیل گردید.

جلسه ای مشترک با حضور سعید سعیدیان ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، جمعی از اعضای هیئت‌مدیره سازمان، محمدرضا طاهری مدیرکل و مدیران و معاونان اداره استاندارد استان تهران برگزار گردید.

این نشست، با هدف بررسی و نظارت بر مصالح و فرآیند ساختمان و ایجاد بستر مناسب به منظور تبادل تفاهم‌نامه فی‌مابین، تشکیل گردید و طرفین به بحث و تبادل‌نظر پرداختند. سعید سعیدیان ریاست سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران، با اظهار خرسندی از اثرات و ثمره آینده این جلسه بیان داشت: امیدوار هستیم در آینده از تأثیرگذاران این عرصه و کارشناسان دو طرف استفاده گردد و موضوعات مطروحه در نشست های کارشناسی، ارزیابی و فرایند اجرای آن بررسی و کارشناسان با در نظر گرفتن معایب و مزایا و ارائه راهکار برای مشکلات احتمالی به جمع‌بندی صحیح و کارشناسی برسند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت کار اظهار امیدواری کرد به‌ صورت جامع موضوع بررسی و منجر به تبادل یک تفاهم‌نامه خوب و مؤثر گردد.

سعیدیان با بیان کردن موضوع فرهنگ‌سازی، تصریح کرد: باید ضمن نظارت صحیح و ارزیابی و کنترل استانداردسازی، به بحث فرهنگ‌سازی نیز توجه کنیم چرا که موضوع فرهنگ‌سازی می‌تواند ما را در اجرای هر چه‌بهتر کمک نماید.
طاهریان، مدیرکل استانداردسازی استان تهران نیز تشکیل چنین نشست هایی، را در راستای هم‌افزایی و استفاده از توان و پتانسیل دو سازمان عنوان کرد و گفت: دو طرف با همکاری می‌توانند به کیفیت ساخت‌وسازها کمک کنند.
طاهریان با عنوان این که کالاها همان‌گونه که براساس استاندارد ساخته می ‌شوند باید مطابق استاندارد نیز مصرف گردند، نظارت‌ هایی صورت بگیرد که کالاهای غیراستاندارد وارد کارگاه‌های ساختمانی نشود.

وی، هم‌چنین اظهار امیدواری کرد با اجرایی شدن و صدور شناسنامه فنی برای همه ساختمان ‌ها و اعلام مصالح استفاده‌شده و درج در شناسنامه فنی گامی مؤثر در این زمینه برداشته شود.
هم‌چنین در این نشست، موضوعاتی چون فرایند دوره‌های آموزشی موردبحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
در خاتمه، نشست با اهدای احکام کارگروه‌های اجرایی کمیته استاندارد به پایان رسید.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ خرداد ۹۹
448 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0