جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان

جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان

جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان ، برگزار شد. رییس سازمان در ادامه کنترل و بررسی نقشه ها را از مهم‌ترین دغدغه های سازمان برشمرد

کد خبر: 010913004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۳ آذر ۰۱ - ۸:۲۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان ، برگزار شد. رییس سازمان در ادامه کنترل و بررسی نقشه ها را از مهم‌ترین دغدغه های سازمان برشمرد

جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان

جلسه مشترک هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی استان
جلسه مشترک هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان
در این جلسه یزدی نژاد رییس سازمان، خانم محمودی نایب رییس اول، احتشامی نایب رییس دوم، خانم ابراهیم زاده دبیر هیات مدیره و سلطانی خزانه دار سازمان حاضر بودند.
در ابتدای جلسه، یزدی نژاد اظهار امیدواری کرد با حمایت‌های اداره کل راه و شهرسازی بعنوان نهاد ناظر بر سازمان مسایل و مشکلات سازمان مرتفع شود.
رییس سازمان در ادامه کنترل و بررسی نقشه ها را از مهم‌ترین دغدغه های سازمان برشمرد و افزود: مهم‌ترین دستور کار نخستین جلسه هیات مدیره سازمان بررسی این موضوع خواهد بود.
وی در خاتمه، حرکت در مسیر قانون را مهم‌ترین وظیفه سازمان دانست و اظهار امیدواری کرد در فضایی آرام و بدون هیجان، سازمان در مسیر رفع مشکلات جامعه مهندسی گام بردارد.
نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز ضمن تبریک به هیات رییسه منتخب هیات مدیره در سال دوم، بیان کرد: اجرای بخشنامه تعارض منافع خیلی حائز اهمیت بوده و همه باید بپذیریم منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهیم.
نظری با بیان اینکه از همه اعضای هیات مدیره میخواهم تا از رییس و هیات رییسه حمایت کنند، از برخی اظهار نظرهای رسانه ای نیز گلایه کرد.
در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن تاکید بر افزایش چتر حمایتی سازمان از اعضا، فعالیت مجدد شرکت تعاونی مازندنظام را خواستار شد و ادامه داد: در نهضت ملی مسکن میتوان از ظرفیت‌های مهندسین استفاده کرد و این‌گونه فعالیت‌ها بسیار ماندگار خواهد بود.
نظری از رییس سازمان خواست تا سازمان به انبوه سازان به چشم مشتریان ویژه نگاه کند تا چالش‌های موجود میان انبوه سازان و سازمان به حداقل برسد.
وی در خاتمه، ضمن اعلام آمادگی کامل بابت تعامل با سازمان جهت ارائه خدمت به مهندسین و مردم خواستار حل مشکلات ساختمان شماره ۲ سازمان با بانک تجارت شد و اعلام آمادگی کرد تا اداره کل نیز در این مورد به سازمان کمکهای لازم را ارائه کند.
در ادامه جلسه، رهگشا معاون اداره کل راه و شهرسازی، اسماعیلی رییس اداره نظام مهندسی اداره کل و اعضای هیات رییسه سازمان به بیان نظرات خود پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۱
212 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0