برگزاری نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی

برگزاری نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی

با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و برخی اعضای هیات مدیره، نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی برگزار گردید.

کد خبر: 190701015 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸ - ۴:۴۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان خوزستان،با حضور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و برخی اعضای هیات مدیره، نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی برگزار گردید.

نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی  دفاتر نمایندگی برگزار گردید

 

نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی استان با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان و مسئولین واحدهای امور دفاتر نمایندگی، انفورماتیک و مالی برگزار گردید.

کمال دویده، ریاست سازمان استان، ضمن آشنایی با پرسنل واحدهای پیش گفته، تصریح کرد: نظم و انضباط کاری و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین اقداماتی است که باید سرلوحه کاری پرسنل در سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان قرار گیرد.

دویده گفت: در صورت مراجعه هریک از متقاضیان به سازمان، کاربران موظف هستند نسبت به استماع دقیق و پی‌گیری امور مطروحه، برابر با دستورالعملهای ابلاغی و ارسالی، جهت پاسخگویی به پرسش ها و … اقدام کنند.

وی بر پی‌گیری جدی امور محوله تاکید کرد و گفت: در صورتیکه موضوع محول شده به دفتر نمایندگی، امکان بررسی شدن را در آن دفتر نداشته باشد، کاربران موضوع را به صورت رسمی به مدیر اجرایی شهرستان اطلاع داده و موارد را از طریق اتوماسیون اداری به مرکز استان منعکس کنند تا به نحو مقتضی هر درخواست مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با عنوان این که هرگونه تاخير و عدم رسيدگي به موقع به درخواستها، ايجاد نارضايتي نزد اربابین رجوع را در پی خواهد داشت، گفت: علاوه بر این که این رفتار تخلف اداری تلقی می شود، دفاتر نمایندگی مکلف هستند ترتیبی اتخاذ کنند تا از سرگردانی مراجعین و متقاضیان جداً جلوگیری بعمل آید.

برگزاری نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی

در این نشست، امیر علیخانی، مدیر امور دفاتر نمایندگی استان، از نهایی شدن فرآیند مکانیزه شدن پرداخت اقساط مهندسان ناظر در سراسر استان خبر داد و افزود: جهت تسریع در روند دریافت درخواست اقساط مهندسان ناظر، بررسی و پرداخت حق الزحمه های آنها، به صورت مکانیزه و‌ بدون نیاز به مراجعه حضوری اعضا به محل سازمان و یا دفاتر شهرستان‌ها جهت پی گیری مطالبات خود، امکان‌پذیر شده است.

علیخانی خاطر نشان ساخت: کلیه مطالبات ناظران پروژه های ساختمانی به حسابهای جدیدی که بدین منظور افتتاح شده اند، از جانب امور مالی مرکز استان واریز خواهد شد.

برگزاری نشست مشترک پرسنل خدمات مهندسی و امور مالی دفاتر نمایندگی

در ادامه نشست، فرآیند جدید پرداخت اقساط، به صورت عینی بررسی و آموزش داده شد که بعد از پایان یافتن این آموزش، به پرسش های طرح شده و ابهامات کاربران سامانه پاسخهای مقتضی نیز ارائه گشت.

وی گفت: امیدوار هستم با توجه به اشراف حاصله نزد کاربران حوزه های خدمات مهندسی و مالی، از این پس در سراسر استان شاهد تسریع در انجام امور و رعایت وحدت رویه های ابلاغی باشیم.

کاربران واحد خدمات مهندسی حاضر در نشست نیز به بیان پرسش هایی در رابطه با نحوه ثبت اطلاعات اصلاحیه های پروژه های ساختمانی، انجام امور انصراف و جانشینی و … پرداختند که به نحوه مقتضی به هر پرسش، پاسخهای قانونی ارائه گردید.

هم‌چنین در خاتمه نشست و بعد از ارائه آموزشهای یاد شده، با حضور مدیر و مشاور واحد مالی و مدیر امور دفاتر نمایندگی تاکید شد، جوابیه کامل سوالات طرح شده در نشست توسط مسئولین امور خدمات مهندسی، مالی و انفورماتیک، تهیه و اطلاع رسانی شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ تیر ۹۸
699 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0