جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله) جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله)

جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله)

جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله) ، برگزار شد. حدود پنج هزار نفر مهندس عضو این سازمان هستند

کد خبر: 990929003 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ آذر ۹۹ - ۹:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله) ، برگزار شد. حدود پنج هزار نفر مهندس عضو این سازمان هستند


جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله)

جلسه مشترک علی اکبر رمضانی و مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد امام (رحمه الله)
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی در این دیدار بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود درصد زیادی از جامعه ما نیاز به امداد و مساعدت در حوزه های مالی، اقتصادی، فکری و اشتغال دارند و گستردگی فعالیتهای کمیته امداد روز به روز بیشتر و به سمت توانمند سازی پیش میرود.
علی اکبر رمضانی بیان داشت: خوشبختانه کمیته امداد توانمند سازی را در دستور کار خود قرار داده و باید تمام هم و غم مسئولان این باشد که مردم در حوزه های مختلف توانمند شوند.
رمضانی ادامه داد: توانمند شدن اقتصاد خانواده، چهارچوب آن توانمند شدن قابلیتهای فردی افراد در خانواده است و امروز این آسیب شناسایی شده و اتفاقات خوبی در حوزه های مختلف به خصوص کمیته امداد افتاده است.
وی با عنوان این که حدود پنج هزار نفر مهندس عضو این سازمان هستند، اظهار داشت: حدود شصت درصد از اعضای عضو این سازمان در ادارات و یا شرکتهای خصوصی مشغول به فعالیت هستند بهمین علت، ارتباط گسترده ای با سازمان ها و ادارات دیگر داریم.
عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان با عنوان این که برای همراهی در پویش ایران مهربان و با اولویت کمک به اقشار آسیب پذیر، آمادگی هر نوع همکاری و همفکری را داریم، تصریح کرد: تسریع در بخش ارائه خدمات گازکشی به مددجویان کمیته امداد به ما ابلاغ شده و به دفتر امور گاز این ابلاغ را ارائه دادیم و تاکید کردیم کسانی که از کمیته امداد نامه دارند در اولویت باشند.
رمضانی ادامه داد: ما این آمادگی را داریم تا خدمات را با متراژ مشخصی و با ۵۰ درصد تعرفه خدمات، توسط مهندسان علاقمند و داوطلب برای آنها انجام دهیم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( رحمه الله ) خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر پنج هزار مسکن در سطح استان برای نیازمندان باید احداث شود، تصریح کرد: در همین راستا تفاهم نامه ای با استانداری و سپاه استان منعقد شده تا با کمک نهادها و بنیادها این مسکن را برای نیازمندان تامین کنیم تا نیاز مسکن مرتفع گردد.
مجید الهی راد، با اشاره به این که در سطح استان نیازمند مرکز نیکوکاری تامین مسکن نیازمندان هستیم، گفت: از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تقاضا داریم که در بحث تامین زمین، مصالح، تهیه نقشه، طراحی، نظارت ها و مشاوره های فنی ما را همراهی کنند.
الهی راد ادامه داد: طرح پویش ایران مهربان بصورت کشوری آغاز شده و در استان ما این پویش از سوی کارکنان دولت استقبال خوبی صورت گرفته و تاکنون بیست درصد از کارکنان دستگاههای اجرایی بصورت افتخاری از ایتام حمایت کردند.
الهی راد، در خاتمه از زحمات و همکاری سازمان نظام مهندسی استان با کمیته امداد استان برای مساعدت در زمینه لوله کشی گاز منازل مسکونی مددجویان تشکر و قدردانی کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۹
625 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0