نظام مهندسی به وظایف خود درست عمل نمیکند بمنظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت پذیرفت؛

پیوستن منوچهر شیبانی ‌اصل به جمع حاميان منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض

نشست مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن کناره‌ گیری از اشتغال بکار مهندسی در زمان اشتغال در وزارت راه و شهرسازی در نامه‌‌ ای به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال خود را بازگرداند.

کد خبر: 961118004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ بهمن ۹۶ - ۱۱:۲۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، نشست مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ضمن کناره‌ گیری از اشتغال بکار مهندسی در زمان اشتغال در وزارت راه و شهرسازی در نامه‌‌ ای به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال خود را بازگرداند.

پیوستن منوچهر شیبانی ‌اصل به جمع حاميان منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض

پیوستن منوچهر شیبانی ‌اصل به جمع حاميان منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض

منوچهر شیبانی ‌اصل به جمع حاميان  منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض پيوست

منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی ظهر ۳ شنبه ۱۷ بهمن ماه نود وشش با حضور در بخش عضویت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، پروانه اشتغال خود را در اجرای دستور العمل وزیر راه و شهرسازی به آن سازمان تودیع کرد.
منوچهر شیبانی‌اصل که هنرمند خوشنویس هم می ‌باشد، در اقدامی بایسته متن نامه ارائه پروانه اشتغال خود را با خطی شایسته و زیبای شکسته نستعلیق نوشته است.
شیبانی اصل، قبلا در زمینه خوشنویسی شاگرد استادانی چون غلام حسین امیرخانی و یداله کابلی بوده است.
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و حامد مظاهریان معاونت مسکن و ساختمان وزارت خانه نیز در روزهای گذشته پروانه اشتغال خود را در راستای دستور العمل منع پذیرش هم زمان اموری که زمینه و موجبات نمایندگی ویا قبول منافع متعارض را فراهم می‌آورد، به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران تودیع کرده اند.
متن نامه مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان به ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بدین شرح است:


در اجرای دستورالعمل شماره ۰۲ / ۱۰۰/ ۵۷۵۷۳ مورخ ۱۳۹۶.۱۱.۵ وزارت محترم راه و شهرسازی، بدین وسیله پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را بصورت امانت به آن سازمان، تودیع مینمایم تا بعد از پایان شمول دستورالعمل مذکور به اینجانب عودت داده شود.
منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۶
995 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0