اشتغالزایی مرهون بهبود بخش مسکن است رجبی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور مطرح کرد:

اشتغالزایی مرهون بهبود بخش مسکن است

فرج الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور و نماینده مجلس شورای اسلامی در ملاقات با مدیر شعب استان فارس بانک مسکن بیان کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال بیش تر، مرهون بهبود بخشیدن بخش مسکن است.

کد خبر: 960803010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳ آبان ۹۶ - ۱۲:۵۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، فرج الله رجبی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور و نماینده مجلس شورای اسلامی در ملاقات با مدیر شعب استان فارس بانک مسکن بیان کرد: رفع بیکاری و ایجاد اشتغال بیش تر، مرهون بهبود بخشیدن بخش مسکن است.اشتغالزایی مرهون بهبود بخش مسکن است

اشتغالزایی مرهون بهبود بخش مسکن است

اشتغالزایی مرهون بهبود بخش مسکن است

اشتغالزایی مرهون بهبود بخش  مسکن است

رجبی با اشاره به این که درصد بالایی از آسیبهای اجتماعی در اثر عدم اشتغال بوجود می آید گفت: رونق بخش مسکن میتواند به رفع این معضل کمک بسزایی داشته باشد.
وی با اعلام این که دیدگاههای مختلفی در مورد رفع مشکلات ساخت و ساز در کشور وجود دارد ، داشتن نگاهی کارشناسانه و علمی را بهترین راه برای ارائه راه کارهای مناسب در جهت رونق بخشیدن به حوزه مسکن و ساختمان ذکر کرد .
رئیس نظام مهندسی کشور در این مورد بانک مسکن را مشاوری متخصص در ارائه پیشنهادات ، نقاط ضعف و چالشهای پیشرو بخش مسکن قلم داد کرد.
رجبی ادامه داد : برای ایجاد رابطه ای منطقی بین سازندگان ، فروشندگان و خریداران باید از مدیریتی مشارکتی متشکل از نهادها ، موسسات و بانکها مرتبط با بخش مسکن استفاده کرد.
علی کمالی مدیر شعب استان بانک مسکن با اشاره به این که وظیفه اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلات برای افزایش عرضه و تقاضای مسکن میباشد ، تصریح کرد : بانک مسکن سال قبل بیش ترین سهم در ارائه تسهیلات در کل کشور داشته است بطوریکه ده درصد از تسهیلات بدون سپرده را پرداخت کرده ایم.

اشتغالزایی مرهون بهبود بخش مسکن است


کمالی در این مورد گفت : حدود دوازده هزار واحد مسکونی بغیر از مسکن مهر در استان فارس در حال ساخت میباشد. در حوزه تقاضا بانک مسکن با ارائه تسهیلات صد و بیست میلیون تومانی خرید مسکن با کمترین نرخ سود تسهیلات بانکی موجب شده تا به حال سیزده هزار نفر متقاضی خرید خانه در تمامی شعب این مدیریت سپرده گذاری کنند.
وی از سهم سی درصدی نقدینگی و دوازده درصدی اشتغال در حوزه مسکن خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حرکت پیشران بانک مسکن شاهد افزایش اشتغال و خانه دار شدن مردم باشیم.
منبع : هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ آبان ۹۶
1003 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0